poniedziałek, 7 września 2015

Organicos Pianka do kąpieli dla dzieci - przed snem Mama&Baby Organics - OPINIA

Zapraszam na opinię o pianie do kąpieli dla dzieci - przed snem Mama&Baby Organics, jaką otrzymałam od sklepu Organicos.





Piankę używa Amelka i jej opinia mieści się w jednym słowie „świetna” J. Ja Wam ją trochę bardziej opiszę.

Jej zapach jest bardzo przyjemny, dobrze wyczuwa się rumianek i delikatnie szałwię. Jego intensywność jest średnia, moim zdaniem idealna dla dziecka.

Nie zawiera SLS, parabenów i sztucznych barwników, a dla mnie to bardzo ważna sprawa. Mimo, że córka ma skórę zdrową, chcę by jej kosmetyki były pozbawione zbędnej chemii.

Kolejny plus za nieszczypanie w oczy, dla dziecka jest to bardzo ważna sprawa, zresztą ja też nie lubię jak mnie szczypią oczy.

Pianka ma lekką konsystencję i jest wydajna. Wystarczy wlać zakrętkę, aby wytworzyła się w dużych ilościach.

Opakowanie to plastikowa zakrętka i zamknięciem typu klik.

Skóra po kąpieli jest miękka, delikatna i nawilżona. Nie trzeba dodatkowo nakładać „nawilżaczy” typu balsam, co jest oszczędnością czasu J.

Córka uwielbia kąpiel z tą pianką, ja również widzę same zalety tak, więc nie pozostaje nic innego jak szczerze polecić.






Zalety:
·      Delikatny, przyjemny zapach.
·      Pozbawiona SLS, parabenów i sztucznych barwników.
·      Nie powoduje szczypania w oczy.
·      Nawilża, pielęgnuje skórę.
·      Wydajna.







Wady:
BRAK







Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Organicos oraz na FB.


Pianę do kąpieli dla dzieci - przed snem Mama&Baby Organics znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska7 września 2015 09:08

    Muszę wypróbować lubię zapach rumianku

    OdpowiedzUsuń
  2. Same zdrowotne składniki,rumianek,szałwia,idealna dla malucha.Zapewne sama bym jej podkradała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. My używamy oliwki po kąpieli ale po niej wszystko jest tłuste ręczniki brudzą się i brzydko później pachną. Przydało by się takie nawilżenie w piance.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować z dziecmi :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ten produkt do kąpieli,miałam go dla mojego małego.Sprawdził się w 100% i ja też mogę dołączyć się do opinii,że warto go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wypróbuję, tak ciężko znaleźć produkty, które nie podrażniają delikatnej skóry dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Im mniej szkodliwych substancji tym lepiej Podoba mi się ten produkt Kupiłabym

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto wypróbować. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny produkt w sam.raz dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kapiel to ma być zawsze przyjemność warto miec dobre i sprawdzone kosmetyki dla dzieci do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  11. Coraz częściej sama sięgam po kosmetyki ze "zdrowym" składem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super piana i dotego same ziolka w niej rumianek musi dac delikatny zapach niepodraznia skory same zalety ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny produkt, powiem szczerze ostatnio kupiliśmy żel do kąpieli dla Tosi i niestety przy spłukiwaniu zaszczypały ją oczka :( a zapach może i był fajny..ale taki rumiankowy by ją ożywił :) zatem muszę wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super są te kosmetyki, tzn ta marka dla dzieci , uwielbiam ich płyn do kąpieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. chętnie wypróbuje bo szukam własnie czegoś takiego dla córci. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  16. o my też lubimy jak jest dużo piany :)

    OdpowiedzUsuń