wtorek, 8 września 2015

Lula Chusteczki nawilżane z PANTENOLEM - OPINIA

Zapraszam na opinię o chusteczkach nawilżanych z PANTENOLEM, jakie otrzymałam od firmy Lula.



Pierwsze, co zwróciło moją uwagę to zapach. Dość intensywny, ale nie przeszkadzający czy duszący. Bardzo świeży, nie potrafię porównać go do niczego znanego.

W opakowaniu znajdziemy 72 chusteczki. Wielkością są podobne do innych dostępnych na rynku.

Kolejny plus dla mnie to możliwość wyciągania 1 chusteczki z opakowania bez najmniejszych problemów, niestety często bywa tak, że gdy chcemy wyciągnąć jedną wychodzi kilka.

W dotyku są bardzo miłe, delikatne, a przy tym są dość solidne. Przy normalnym użytkowaniu nie rozrywają się.

Dla mnie bardzo ważny jest fakt, że nie zawierają parabenów oraz posiadają neutralne PH. Nie powodują uczuleń czy podrażnień, a wręcz przeciwnie pomagają w ich gojeniu (dzięki zawartości pantenolu). Używa ich młody z skórą atopową.

Chusteczek nawilżonych używam do kilku rzeczy - wycierania dłoni i buzi dzieci, demakijażu, pozbywania się kurzu, czasem do starcia czegoś, gdy się wyleje i dzieci wycierają nimi pupę. W każdym z tym przypadków zdają świetnie egzamin.

Są doskonale nawilżone. Co przez to rozumiem? Nie ociekają, ale też nie są suche i to do samego końca opakowania. Dzięki temu niezależnie, do czego ich używam, nie muszę wykonywać czynności kilkakrotnie, czy używać siły :).

Moim zdaniem chusteczki są świetne, a do tego tanie (cenę znajdziecie klikając w link na dole opinii). Z swojej strony zdecydowanie polecam.









Zalety:
·      Nie uczulają.
·      Pomagają leczyć podrażnienia.
·      Ładny zapach.
·      Bez parabenów.
·      Naturalne PH.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę sklep stella oraz na Fanpage Lula Family.


Chusteczki nawilżane z PANTENOLEM znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. Ja także używam chusteczek nawilżanych do wycierania buźki i rączek synkowi i czasem do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze ich nigdy nie widziałam, ale jak znajdę to na pewno kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwia Surowska8 września 2015 20:13

    Słyszałam żę są dobre z wielu opinii

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna pozytywna opinia o tych chusteczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od kilku lat chsteczki wykorzystuje do czego sie da :) Niebednik mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas też chusteczki nawilżane mają mnóstwo zastosowań od wycierani pupy po kupie, po ścieranie kurzy i makijażu ;) ważne dla mnie że są tanie i nie "wysychają" bo nieraz opakowanie służy nam ponad tydzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są mokre do ostatniej a były otwarte od 26 sierpnia do dziś :)

      Usuń
  7. Super ja teź nie lubie jak wyciągam jedną a tu kilka i zaraz wysychają, dla dziecka idealne!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chusteczki nawilżane to u mnie podstawa a już za 2 miesiące będę używała ich jeszcze więcej :) Z chęcią przetestuję te bo wydają się godne zaufania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas chusteczki zawsze przydatane,nie raz córci podbieramy,sprawdzają się praktycznie wszędzie.Przeważnie kupujemy w biedronce badz rosmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tak powolutku zapoznaje sie z ofertą Lula Mysle,ze bylabym zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze wiedzieć o nich i ta cena dośc przystepna raz kupowałem w promocji jedne chusteczki to były za 2,5 ale to było raz w jednym hipermarkecie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używam chusteczek głównie do demakijażu. Te co mam obecnie właśnie pod samym końcem są bardzo nasączone, a przy początku prawie suche, bardzo tego nie lubię. Cyba przeniosę się na te po twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakos jestem przywiazana do swoich tez jest ich 72 sa dostepne w sklepie ale chetnie bym przetestowala i przekonala sie jakie naprawde Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  14. przy dwójce dzieci i 2 psach.. chusteczki idą bardzo szybko :) warto wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  15. znam tą firmę i chusteczki, u mnie w sklepie obok je sprzedają, są fajnie wilgotne

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przystepna cena. chętnie spróbujemy. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  17. ten kto wymyślił nawilżane chusteczki powinien dostać nagrodę Nobla. w moim domu są obecne od prawie 14 lat :) nie umiem się bez nich obejść. tych jeszcze nie miałam, przekonałaś mnie tym że są dobrze nawilżone. ja często muszę odwracać opakowanie do góry nogami bo te na wierzchu są suche i to z różnych firm. jak gdzieś spotkam te to na pewno kupię

    OdpowiedzUsuń
  18. Są bardzo dobre - polecam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Chusteczki Lula są super! Używałam zawsze droższych chusteczek, bo te tanie są cieńkie, mało nawilżone i ślizgają się podczas wycierania pupy (trzeba brać kilka na raz) i przede wszystkim większość z nich ma w sobie dziwnie pieniące się substancje :/ Lula podpatrzyłam u mojej babci :) wzięłam sobie kiedyś jedną do wytarcia rąk i byłam zachwycona zapachem! Moje ulubione to z dodatkiem alantoniny i pantenolu :)
    Są bardzo dobrze nawilżone, struktura jest w sam raz, pięknie pachną i mają bardzo dobry skład, przy tym ich cena jest naprawdę atrakcyjna. Nie wyobrażam sobie życia bez chusteczek nawilżonych, a Lula stały się moimi ulubionymi zaraz za bawełnianymi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie ma lepszych z moją mega hipoalergiczna buźka tylko one dają radę mozna porównać do nivea baby choc i nivea szału już nie robią dla niemowlaków super cena niska ocena na6+

    OdpowiedzUsuń