poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Szydełkiem malowane Poduszka - OPINIA

Zapraszam na opinię o poduszce, jaką otrzymałam od Szydełkiem malowane.




Młody ma szał na pociągi, więc przyznam szczerze, byłam pewna, że będzie hitem i tak też się stało. Ksawuś wszędzie ją z sobą „ciągnie”. Czy się bawi, czy ogląda bajki, czy czyta książki, a nawet wtedy, gdy je podusia musi być obok.

Poduszka jest bardzo dobrze wypełniona. Widać, że nie jest oszczędzane kosztem klienta. Takie solidne wypełnienie sprawia, że nie zmienia kształtu, nie ubija się, nie staje się płaska.

Wykonana jest bardzo solidnie. Nie pruje się, nie wychodzą nitki, nie posiada brzydkich niedociągnięć.

Z przodu poduszki jest bawełniany materiał z aplikacją, natomiast z tyłu minkina w granatowym kolorze.

Poduszkę prałam w pralce kilka razy, choć przyznam, że z ogromnym strachem, syn by się zapłakał jak by się coś jej stało. Prana w 30 stopniach pozostała jak nowa. Zarówno z wypełnieniem jak i z obrazkiem na przodzie nic się nie stało.

Jest śliczna, a przy tym zrobiona z sercem i solidna. Zdecydowanie polecam.













Zalety:
·      Śliczna.
·      Solidna.
·      Uszyta z starannością.
·      Solidnie wypełniona.
·      Można prać w pralce.
·      Wypełnienie nie ubija się.
·      Obrazek nie spiera się.










Wady:
BRAK








Moja ocena – 10\10






Serdecznie zapraszam na stronę Szydełkiem malowane.

11 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska24 sierpnia 2015 11:23

    Uwielbiam takie podusie mam podobną tyle że w gwiazdki jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, kolorowa i mięciutkie minky - po prostu cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudna podusia napewno wygodnie sie na niej spi widac ze jest wypelniona solidnie ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna <3 a pociągi ojj.. moja Tosia mimo,że jest dziewczynka też je uwielbia :)
    fajnie,że nie zniekształca się bo mam z Hello Kitty i niestety po pół roku to stał się flak a nie poduszka, a po praniu kolor bardzo zblakł :(
    Zatem fajna recenzja i warto odwiedzić stronę Szydełkiem malowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale sliczna Z jednej strony super wzor a z drugiej milutkie minky Moj synek pewnie chcialby taka swoja chlopięcą podusię

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak Tomek i przyjaciele mój synek uwielbiał i jeszcze minky super

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zywe kolorki :) Musi byc mięciutka :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś wspaniałego dla chłopaków i pewnie dla dziewczynek też można zamówić odlotowe wzory.Nigdy nie prałam poduszek w pralce,ta widać,że solidna i bez obaw będzie nam długo służyła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest naprawdę śliczna. I widziałam, że dla dziewczynek jest dużo wzorów może i dla Olisi zamówię :) pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  10. prawdziwa męska poducha,warto sprawić dziecku frajdę a my nie wyrzucamy kasy w błoto bo ona jest solidna i wytrzyma dośc długo

    OdpowiedzUsuń