sobota, 22 sierpnia 2015

Nicole Cosmetics PL Perfumy z linii zmysłowej 098 - OPINIA

Zapraszam na opinię o perfumach z linii zmysłowej 098, jakie otrzymałam od firmy Nicole Cosmetics PL.



Nicole 098: bergamotka, wiciokrzew, piżmo, jaśmin, róża.

Zapach mają śliczny. Najbardziej intensywnie czuć jaśminem, on zawładnął zapachem, ale po chwili ustępuje delikatnie miejsce dla piżma i róży.

Intensywność zapachu jest dość duża, dzięki temu są wydajne. Gdy wchodzimy do pomieszczenia zapach wchodzi z nami, nawet spory czas po użyciu. Dla osób, w których otoczeniu przebywamy zapach nie jest duszący czy przeszkadzający.

Trwałość jest bardzo zadowalająca. Bez problemu są wyczuwalne przez cały dzień na skórze, a na ubraniu nawet kilka dni (sprawdzane na kurtce).

Opakowanie to 30 ml, szklana buteleczka.

Zapach jest zdecydowanie tajemniczy, kuszący, a perfumy warte polecenia J.











Zalety:
·      Zmysłowy, kuszący, śliczny zapach.
·      Zapach jest trwały.
·      Wydajne.






Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  Nicole Cosmetics PL oraz na FB.

13 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska22 sierpnia 2015 16:57

    Perfumy to jest to co kobiety uwielbiają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ważne aby perfumy "nie dusiły". Ja czesto cierpie z powodu perfum mojej mamy... Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione nuty piżmo jaśmin róża i inne :) myślę, że pięknie pachną

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wcześniej zastanawiałam się nad tym zapachem.Nie znałam szczegółów ale po Twojej recenzji jestem jak najbardziej przekonana by go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wcześniej zastanawiałam się nad tym zapachem.Nie znałam szczegółów ale po Twojej recenzji jestem jak najbardziej przekonana by go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa recenzja bez niepotrzebnego rozpisywania się, czyli taka jak lubię. Perfumy chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba kazda kobieta lubi pachniec a jasmin z pizmem musi tworzyc fajmy zapach Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. PIŻMO... uwielbiam tą woń.. kuszace są dla mężyczyzn

    OdpowiedzUsuń
  9. mała buteleczka a jakże skrywa coś wspaniałego dla kobiet i mężczyzn bo my lubimy jak nasze panie kuszą swym zapachem

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfum nigdy dosyć mogę ich mieć mnóstwo. Pozdrawiam KAsia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zapach jaśminu i perfumu nicole rowniez lubię

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam okazji testować ale nie omieszkam ocenić zapach

    OdpowiedzUsuń
  13. Perfumy z dodatkiem jaśminowego zapachu lubię

    OdpowiedzUsuń