niedziela, 9 sierpnia 2015

Bajkowa Chatka Podest dziecięcym dwustopniowym – schodek Kraina Lodu firmy OKT - OPINIA

Zapraszam na opinię o podeście dziecięcym dwustopniowym – schodek Kraina Lodu firmy OKT, jaki otrzymałam od sklepu Bajkowa Chatka.


Podest miał służyć młodemu podczas korzystania z WC, okazało się, że nie tyko do tego służy. Gdy córka zobaczyła, że są na nim rysunki z jednej z ukochanych bajek bardzo szybko znalazła sposób, aby i ona mogła korzystać. Tym sposobem podest służy, jako pomocnik toaletowy, do sięgania po wyższe rzeczy, a nawet, jako krzesełko. W każdej z tych ról sprawdza się w 100%.

Wizualnie jest bardzo ładny, a obrazki się nie ścierają, nawet podczas szorowania.



Wymiary podestu to (dł. x szer. x wys.) 40 x 37 x 21 cm, jest dość spory i zdecydowanie ułatwia życie i to nie tylko dzieciom, bo niejednokrotnie i ja z niego korzystałam (ach ten mój big wzrost).

Maksymalna waga to 100 kg, a więc nie tylko dziecko, ale i nie małych rozmiarów dorosły śmiało może z niego korzystać. U mnie było sprawdzane do około 65 kg i nic się z nim nie stało, nie popękał, nie zaczął się rozchodzić na boki.

Podest posiada wiele antypoślizgowych elementów zarówno na schodkach jak i na spodzie. Daje mi to gwarancję, że nie przesunie się, gdy dziecko będzie na niego wchodzić, a także, że się nie poślizgnie i nie spadnie.



Według mnie podest jest rewelacyjny i solidny, a więc zdecydowanie go polecam.












Zalety:
·      Śliczny.
·      Solidny.
·      Dwu stopniowy.
·      Sporo elementów antypoślizgowych.
·      Przydatny nie tylko do WC ale do wielu rzeczy J.








Wady:
BRAK







Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Bajkowa Chatka oraz na FB.



Podest dziecięcym dwustopniowym – schodek Kraina Lodu firmy OKT znajdziecie TU.

9 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska9 sierpnia 2015 15:31

    Fajny u mnie córcia już nie potrzebuje ale synek ...za niedługo

    OdpowiedzUsuń
  2. My mamy podeścik ale pojedynczy i służy także do wielu rzeczy - ostatnio nawet dla mnie do aerobiku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem ,ze taki podest wbrew pozorom jest bardzo wazny i poza funkcja pomocy kiedy cos jest po prostu za wysoko pelni jeszcze inna wazna funkcje Otoz jako,ze moj synek jest dzieckiem o specjalnych potzrebach powiedziano nam w poradni ze bardzo wazna rzecza jest to aby podczas nauki pilnowac aby nozki zawsze mial oparte poniewaz to wazne w czasie nauki i wplywa na koncentracje i nie tylko Taki podest swietnie sie nadaje

    OdpowiedzUsuń
  4. jest fajny mamy taki ale pojedynczy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaka świetna sprawa z pewnością przyda się i posłuży u mnie w domu i nie tylko dla małego do wchodzenia i siedzenia na sedes.Widać a właściwie jest przetestowany,że solidny jak dla mnie bomba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super podest sprawdza sie w 100% my mamy co prawda inna bajka obrazek ale jest rewelka gdy miki ma umyc raczki czy zabki polecam wam takie podesty
    ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. bomba,niedługo my będziemy musieli taki nabyć :) niech tylko Tosia nauczył się siusiać w nocnik

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas jest podobny i też polecamy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę że zdał egzamin już niedługo nam sie przyda podeścik to wiem gdzie kupić i być zadowolonym

    OdpowiedzUsuń