środa, 22 lipca 2015

Mały wodniak SWIMTRAINER "Classic" - OPINIA

Zapraszam na opinię o SWIMTRAINER "Classic", jaki otrzymałam od sklepu Mały wodniak.




Muszę przyznać, że koło strasznie mnie ciekawiło. Zawsze się bałam, że syn z takiego standardowego się wyślizgnie i po za kołem miał zakładane rękawki, co znowu się jemu nie podobało. To koło okazało się dla nas świetnym rozwiązaniem, syn zadowolony, że nic nie krępuje mu ruchów, ja mam gwarancję, że nie wypadnie z koło.

SWIMTRAINER "Classic" to doskonałe rozwiązanie dla dzieci nieumiejących pływać. Zapina się go, pompuje w wielu miejscach, a to sprawia, że dziecko utrzymuje się na powierzchni wody i nie ma możliwości, aby tam nie zostało. Koło daje nam gwarancję bezpieczeństwa podczas wodnych przygód i to już od maleńkości (przeznaczone dla dzieci od 4 miesięcy).

Koło jest bardzo wygodne. Syn ma delikatną skórę i to bardzo, a koło nie spowodowało nawet najmniejszych otarć mimo intensywnego używania.

Kolejny plus według mnie to fakt, że koło pasuje na maleńkie dziecko i na starsze, nie ma potrzeby kupowania, co roku nowego.

Przyznam szczerze, że pierwszy raz założenie koła przysporzyło mi wiele problemów. Nie uważam to jednak za wadę, ponieważ instrukcja jest dość jasna i wystarczyło z niej skorzystać, aby bez problemu to zrobić J.

Według mnie SWIMTRAINER "Classic" jest świetne i zdecydowanie polecam.










Zalety:
·      Gwarantuje bezpieczeństwo w wodzie.
·      Dla dzieci w różnym przedziale wiekowym.
·      Już od 4 miesiąca życia.
·      Wygodne.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Mały wodniak oraz Fb Swimtrainer.


SWIMTRAINER "Classic" znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe takie kółko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne rozwiązanie Myślę ze moglabym kupic synkowi takie Świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwia Surowska22 lipca 2015 13:03

    Ciekawe rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne rozwiązanie dla maluchów :) I mnie by taki gadżet się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Mój mały co prawda tylko pluska się w wodzie ale dla mnie to idealne rozwiązanie i przynajmniej wiem,że będzie w tym kole bezpieczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Mój mały co prawda tylko pluska się w wodzie ale dla mnie to idealne rozwiązanie i przynajmniej wiem,że będzie w tym kole bezpieczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Magdalena Potyrała22 lipca 2015 21:45

    Przydatna rzecz. Moje dzieciaki jeszcze nie umieją pływać - chętnie więc wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne. Moglabym kozystac z jednego dla obu synow mimo duzej roznicy wieku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rozwiązanie może i Olisi takie kupimy. Pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  10. bezpieczeństwo dziecka najważniejsze to koło musi się u mnie znaleźć nigdy takiego nie widziałem

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie kolko jak kolko a to dla tego ze jak do tej pory niemialam z nimi stycznosci niemusialam kupowac ale wieze ci ze jest takie fajne

    Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że jest już od 4 m-ca :) my z Tosią mieliśmy tylko takie z gatkami ale było strasznie niewygodne , by dziecko w nie włożyć a potem mokre wyciągnąc.. co prawda Kubuś jest za mały,ale dla Tosi w sam raz.. to już go szukamy by nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale bajer, jeszcze fajniejsze jak to z "majteczkami"

    OdpowiedzUsuń