wtorek, 12 maja 2015

Tenstickers Naklejka tablica - miś - OPINIA

Zapraszam na opinię o naklejce tablica miś, jaką otrzymałam od Tenstickers.



Już od jakiegoś czasu myślałam o przyozdobieniu ściany dzieci. Naklejka tablica okazała się szczałem w dziesiątkę.

Miś ślicznie wygląda na ścianie, a dzieci mają frajdę, że mogą po nim kredą rysować.

Naklejenie na ścianę jest dziecinnie proste i to dosłownie. Amelka tylko z małą pomocą, praktycznie sama ją nakleiła (dlatego jest trochę krzywo). Trzyma się bardzo solidnie, nic się nie odkleja, nie rąbią się pod naklejką bąble z powietrza.

Kreda z naklejki usuwa się bardzo łatwo. Wystarczy delikatnie wytrzeć wilgotną ściereczką.

Naklejka jest śliczna i solidnie się trzyma, moje dzieci są zachwycone możliwością rysowania po niej. Zdecydowanie polecam.





Zalety:
·      Śliczna.
·      Łatwa w naklejeniu.
·      Nie odkleja się.
·      Nie podchodzi powietrzem.
·      Łatwo usunąć kredę.





Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Tenstickers oraz na FB.


Naklejkę tablica miś znajdziecie TU.


25 komentarzy:

  1. sama chętnie bym po niej popisała :) Jest o to super alternatywa, by dzieciaszki nie pisały po ścianie :) Będę musiała o takowej pomyśleć jak tylko Tosia będzie trzymać kredki

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny jest ten mis super ze tak mocno sie trzyma ostatnio kupiłam naklejkę na ścianę nakleiłam a po paru godz klej puścił i nie dało się nakleić już .ważne ze mala sama nakleiła nieważne ze jest troszkę krzywa

    Ewelina Szymonek Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozwiązanie uczy dzieci nie malowania po ścianie bo mają na to "swoje" miejsce.Mój mały już mi parę razy machnął po ścianie kredką teraz wiem jakie na to jest skuteczne rozwiązanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna sprawa ,a ten miś jest przesłodki .Sama poszukam u tego producenta coś dla nas. Mała będzie mogła malować ,a starszy syn poćwiczy pisanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne rozwiązanie do pokoju dziecka :) Zabawa i bezpieczeństwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, dziecko ma zabawę, a ściany są bezpieczne :-)

      Usuń
  6. Świetna, a jakie wymiary? Wojciech Grodzicki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dostępne 3 wymiary, możliwe również na zamówienie inne, wszytko znajdziesz w linku na dole.

      Usuń
  7. Genialna!!! Bardzo mi się podoba, jestem zachwycona i sama bym się z takiej ucieszyła. Katarzyna Ulaszek

    OdpowiedzUsuń
  8. no i to jest patent na dziecięce bazgroły na ścianie ;-) dobrym pomysłem są też kolorowanki ale tablica jest lepsza bo dziecko może malować i zmazywać i tak bez końca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mamy też naklejkę kolorowankę ale wolą tą tablice :-)

      Usuń
  9. Super też taką chcemy, uwielbiamy mazać, rysować a potem ścierać, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też i jest to wygodniejsze niż tak tablica normalna :-)

      Usuń
  10. Boska jest:) czegoś takiego nam trzeba w pokoju u Filipka. Aniu dziękuje, że ją pokazałaś

    OdpowiedzUsuń
  11. super sprawa taka tablica, przyklejasz i zamiast po scianie brzdac maluje po tablicy. a przy tym fajnie wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja absolutnie nie polecam tej firmy. Naklejka przyszła wymięta, bezczelnie wepchnięta do tuby. Zagnieceń nie da się wyprostować. Firma kazała mi odesłać naklejkę do Hiszpanii na własny koszt celem rozpatrzenia reklamacji. Żarty z klienta i zmarnowane 300 zł.

    OdpowiedzUsuń