sobota, 25 kwietnia 2015

Producent perfum nalewanych MISTRAL POLAND Wodza perfumowana EMPORIO WHITE Armani - OPINIA

Zapraszam na opinię o wodzie perfumowanej EMPORIO WHITE Armani, jaką otrzymałam od Producenta perfum nalewanych MISTRAL POLAND.




Najpierw trochę informacji o nutach zapachowych, abyście mogli sobie je wyobrazić:
 Nuty zapachowe: pomarańcza, czarna porzeczka, mandarynka, liść czarnej porzeczki, bergamotka, imbir, irys, liść figi, mięta, goździk, białe piżmo, białe drewna.

Uwielbiam zapach białego piżmu a tu jest dość ciekawie połączony. Początkowo woda właśnie nim pachnie, później robi się lekko słodka z dobrze wyczuwalnym zapachem mandarynki, by na koniec stać się lekko goździkowa. W każdej minucie zapach jest ciekawy i mnie bardzo przypadł do gustu.

Opakowanie to solidna, szklana buteleczka. Szkło jest bardzo solidne, grube, dzięki temu mimo mojej niezdarności woda perfumowana ocalała (spadła kilkakrotnie na płytki, nie posiada ani jednego draśnięcia). Jest dość ładna, nie za duża, spokojnie można nosić w torebce.

Kolejny plus dla mnie to „niezapychający” się dozownik. Nie wiem czy mam ostatnio takiego pecha, ale wszystkie mi się zapychają, co powoduje, że nie można dobrze zaaplikować wody perfumowanej.

Zapach jest dość intensywny, ale nieprzeszkadzający. Gdy wchodzimy do pomieszczenia on delikatnie „wchodzi” z nami, unosząc się w powietrzu.

Woda perfumowana jest dość trwała. Na skórze utrzymuje się około pół dnia, później jest jeszcze wyczuwalna, ale tylko z bliskiej odległości, wieczorem dość lekko ją czuć. Na ubraniach zapach czuć do kilku dni (sprawdzane na kurtce), każdego dnia z mniejszą intensywnością.


Według mnie jest to jedna z lepszych woda perfumowana, jaką miała i zdecydowanie polecam, a jak wejdziecie na stronę możecie sobie skomponować cały zestaw o jednym zapachu (żel, antyperspirant).




Zalety:
·      Ciekawe połączenie nut zapachowych.
·      Dość intensywny zapach.
·      Utrzymują się wiele godzin.
·      Solidna, szklana buteleczka.
·      Dozownik nie zapycha się.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Producenta perfum nalewanych MISTRAL POLAND oraz na FB.

Wodę perfumowaną EMPORIO WHITE Armani znajdziecie TU.


20 komentarzy:

  1. oo super ze sie utrzymuje pare godzin :) lubie takie bo niektore to chwila moment i nic nie czuc a niby mocne

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie takie polączenia zapachowe i super ze dlugo sie uyrzymuje. Aj zazdroszcze Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne polaczenie nut zapachowych solidny flakon super to jest to

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi ciekawie a my kobiety uwielbiamy pięknie pachnieć :) Warto wypróbować i dość długo zapach jest wyczuwalny to duży atut :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam inne zapachy tej marki i także jestem zadowolona:) A buteleczka zgadzam się,że solidna, u mnie też wylądowała kilka razy na podłodze;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa nuta :) jestem ciekawa-przyznam się, że jak każda kobieta kocham perfumy, ale kiedyś mój mąż zrobił mi prezent i kupił oryginalne perfumy dość drogie i kaput ... mam trochę uraz. Jednakże jak owe Aniu polecasz- to ja ci wierzę i chętnie zakupie :)

    fajne,że tej samej woni można dołożyć "dodatki" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te nie są drogie to ich kolejny atut :-) i bardzo mi pochlebia co napisałaś dziękuję

      Usuń
  7. kobieta musi pięknie pachnieć jedynie czego nie lubię to takich mdłych,słodkich zapachów a ten wydaje się dość orzeźwiająca choć nie jestem do końca przekonany trudno sobie wyobrazić zapach tylko o nim czytając

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię zapachy które długo się utrzymują . Buteleczka bardzo solidna a zapach brzmi zachęcająco ...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe połączenie zapachów. Ciężko uzyskać idealne połączenie przy takiej różnorodności. Fajnie, że udało się zrównoważyć zapachy i wydobyć ich bogactwo. Wojciech Grodzicki

    OdpowiedzUsuń
  10. polaczenie zapachowe bardzo ciekawe ale wkoncu Armani musi ladnie pachniec i dlugo sie utrzymywac:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie ten zapach powala, ale nie zwala z nóg ;) czyli jest taki jaki powinien być. Perfumy nie mogą przyćmić swojego użytkownika to podstawa. Trwały zapach to duży atut, bo nie trzeba wylewać go na siebie wiadrami! No i piżmo, ech to zdecydowanie moje klimaty. :)

    OdpowiedzUsuń