czwartek, 26 lutego 2015

Czyste Mydło Mydło Kastylijskie z Czekoladą - OPINIA

Zapraszam na opinię o mydle Kastylijskim z Czekoladą,
jakie otrzymałam od firmy CzysteMydło.




Mydło jest ręcznie robione, dzięki czemu ma niepowtarzalny wzór. Bardzo ładnie się prezentuje, doskonale nadaje się na prezent.

Nie zawiera SLS, ani parabenów, czyli jest bezpieczne dla skóry. Nie powoduje uczuleń czy podrażnień. Jest całkowicie naturalne.

Dobrze się pieni, szczególnie, jeśli używamy do mycia gąbki. Jest wydajne.

Przy regularnym używaniu skóra nabiera miękkości i delikatności. Mydło nie tylko oczyszcza, ale również dobrze nawilża. W mojej skóry nie potrzebuję już nawilżania w formie mleczka czy balsamu, co oszczędza mój czas.

Czarna część na mydle to czekolada. Pozostawia ona osad na skórze oraz gąbce, jednak łatwo go usunąć. Czy to wada? Moim zdaniem nie wada, a potwierdzenie, że mydło jest w 100 naturalne.

Kolejna, dla mnie duża zaleta to brak „papkowatości”. Jeśli nie zostawimy go w wodzie czy na mokrej powierzchni, jest cały czas twarde.

Jest jednak jedna rzecz, której mi w nim brakuje – cudownego zapachu czekolady, który uwielbiam. Może, dlatego, że byłam nastawiona na intensywny zapach, a okazał się bardzo delikatny, ledwie wyczuwalny.

Mydełko jest naturalne, ręcznie robione i świetnie działa na skórę. Według mnie jest bardzo dobre i polecam.


Zalety:
·      Naturalne.
·      Ręcznie robione.
·      Ładne.
·      Nawilża.
·      Oczyszcza.
·      Nie robi się „papkowate”.
·      Nie zawiera SLS, ani parabenów.
·      Dobrze się pieni.
·      Wydajne.

Wady:
Mnie trochę brak cudownego, intensywnego zapachu czekolady.

Moja ocena – 9\10

Serdecznie zapraszam na stronę CzysteMydło oraz na FB.


Mydło Kastylijskie z Czekoladą znajdziecie TU.

26 komentarzy:

  1. niemialam
    okazij spotkac mydelka z czekolada musi byc fajne a jak jest recznie
    robione to nieznajdziemy dwoch identycznych mydel

    OdpowiedzUsuń
  2. Z czekoladą? Interesujące mydełko,jako wielbicielka wszelakich wyrobów czekoladopodobnych i czekoladowych jestem zainteresowana. Smakowicie wygląda,

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam okazję próbować żel do kąpieli czekoladowy i uważam ze słabsza intensywność byłaby lepsza gdyż miałam uczucie wylania na siebie czekolady co powodowało wrażenie kleistości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzisz każdy lubi co innego i dlatego szczegółowo staram się opisywać byście nie tylko moje zdanie poznali ale również mogli się o produkcie dowiedzieć

      Usuń
  4. Uwielbiam czekoladę,ale w mydle jej jeszcze nie spotkałam:) Super,że mydełko przypadło do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym je miec w swojej lazience a ze jedna mala wada t tam nie szkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglada jak do schrupania a nie do mycia hihi szkoda że nie czuć inteswynie zapachu ale przy wielu zaletach myślę że ta jedna mała wada nie szkodzi. Najważniejsze że jest naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglada bardzo fajnie najwaznijesze ze jest to naturalne mydelko i dobre dla skory nie uczula jej ja uwielbiam naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby nie ten brak intensywnego zapachu to byśmy całkiem smakowicie pachniały :) Ale reszta jest bez zarzutów i uwielbiam takie ręcznie robione mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze mnie by kusiło skosztowanie tej czekolady :))
    ale taka kąpiel z mydełkiem z czekoladą musi być nieziemska <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam podobnego bo nie przepadam za twardymi mydlami choc wiem ze starczają na dłużej i większość sie nie rozpuszcza szybko hak zwykle mydło. Myśle ze nie zbyt intensywny zapach to moze byc rownież zależą bo jakby za mocno było to trochę kreci w nosie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie znoszę "papkowatych" mydeł, są wszędzie, kleją się i brudzą.

      Usuń
  11. Mydełko z czekoladą brzmi bosko ,aż chciało by się wypróbować, Szkoda ,że zapach nie sprostał oczekiwaniom no ale mimo wszystko mydełko jest i tak godne polecenia . Na pewno nie jedna osóbka chciałaby je przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest zdecydowanie ponieważ ma mnóstwo zalet a zapach nie jest najważniejszy.

      Usuń
  12. Szkoda,że to mydło bo wszystko co z czekoladą to lubię jeść.Żadne mydło czy to z Fa,Nivea obojętnie jakie znajdziemy w sklepie nie jest nawet w połowie dobre jak takie ręcznie robione i jak tu takich nie kupować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z tobą, ja do tych "sklepowych" nie wrócę, chyba, że jakieś idealne się znajdzie w co wątpie

      Usuń
  13. Takie mydła to świetne prezenty dla bliskich. Nieraz kupuję w naszej mydlarni i wybieram baaardzo zapaszyste :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz kolej na czekoladę mydlaną o zapachu mydła !
    To taki żart . Na zdjęciach wygląda smakowicie , trzeba chyba chować przed małymi dziećmi. Jak ktoś będzie potrzebował w większych ilościach coś z produktów chemicznych to polecam stronę www.sic.net.pl >>> chemia specjalistyczna tylko ilości hurtowe .

    OdpowiedzUsuń