sobota, 14 lutego 2015

Czyste Mydło Czarne mydło - OPINIA

Zapraszam na opinię o czarnym mydle, jakie otrzymałam od firmy Czyste Mydło.



Mydło okazało się wielofunkcyjne. Może służyć do codziennego mycia zarówno ciała jak i twarzy. Gdy użyjemy go w zestawie z ostrą gąbką mamy idealny peeling ciała.

Jest bezzapachowe. Jest to zaletą, ponieważ nie ma obawy, że zapach na się nie spodoba.

Używane, jako peeling doskonale złuszcza martwy naskórek. Pozostawia skórę aksamitnie miękką i delikatną.

Mydło nawilża skórę. Gdy go używam nie muszę dodatkowo po kąpieli stosować mleczek, balsamów itp.

Jest dość wydajne. Mam opakowanie 100 ml używałam kilkanaście razy i pozostało więcej niż połowa.

Mydło ma dość gęstą konsystencję, nie spływa z gąbki. Łatwo się go aplikuje.


Jego opakowanie to plastikowy słoiczek. Dość wygodne i praktyczne rozwiązanie. Mogę łożyć do niego końcówkę gąbki, nie muszę przenosić go palcami, co mogłoby się skończyć mydłem pod paznokciami (mam dość długie i nie lubię jak mydło się pod nie dostaje).

Jak widzicie w mydle czarnym znalazłam dość sporo zalet i ani jednej wady, a co za tym idzie polecam go Wam z przyjemnością.


Zalety:
·      Oczyszcza.
·      Nawilża.
·      Nadaje się do peelingu.
·      Dość gęsta konsystencja.
·      Wygodne opakowanie.
·      Wydajne.

Wady:
BRAK

Moja ocena 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Czyste mydło oraz na FB.


Czarne mydło znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. .jedno
    mydlo majace tyle super zalet w sobie musi byc dobre nigdy niemialam
    okazij go spotkac a z ochota bym przetestowala go jako piling do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam,ale wydaje się być świetne:) super,że się sprawdziło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o nie słyszałam o takim mydle a wydaje się byc rewelacyjne :) warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takiej formie to też moje pierwsze mydełko i osobiście jestem mega zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam,ale musi być super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam mydełka i po takiej recenzji muszę się na nie skusić :P Nie ma formy typowej kostki mydła i super,że jest w takim opakowaniu.Wygląda raczej jak jakaś maseczka.Trzeba kupić i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda jak mazidło a nie mydło.Ciekawe,że zrobione z oliwek.Nawet nie wiedziałem,że można z nich uzyskać coś takiego.Pewnie warto go spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiedziałam, ale odkąd prowadzę bloga poznałam wiele wspaniałych produktów, po które pewnie bym nie sięgnęła :-)

      Usuń
  8. mydełkowy peeling bomba :) dobrze ,ze jest bezzapachowe, bo do twarzy jakby jeszcze miałby sie ulotniać zapach, to czułabym się słabo, za blisko noska hihi choć na rekach uwielbiam czuć piękny zapach :) opakowanie plastikowe to również zaleta, bo przy dzieciach lepiej mieć takie, niż potem odłamki szkła szukac.
    Super, warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje się być świetne i ogromnym plusem dla mnie jest to ,że jest bezzapachowe .Tylko jeden minus - nie za ładnie wygląda .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam, że takie mydło ma działać nie wyglądać :-)

      Usuń
  10. takie mydło które ma same zalety to super kosmetyk,ciekawa jestem jak by podziałało w moim przypadku,chyba muszę wupróbować

    OdpowiedzUsuń
  11. Stosuję czarne mydło i jestem bardzo zadowolona. Używam go głównie jako peeling enzymatyczny. Nakładam mydło na ciało, odczekuję kilka, kilkanaście minut, po czym przecieram całe ciało rękawicą Kessa i spłukuję ciało czystą wodą. Żaden peeling nie czyni takich cudów ze skórą. Później na wannie możemy zobaczyć swój stary naskórek. Nie tylko czuć, ale i widać jak to działa :)

    OdpowiedzUsuń