czwartek, 8 stycznia 2015

Nio Pharma Elektrolitki NioForKids - OPINIA

Zapraszam na opinię o Elektrolitkach Nio For Kids jakie otrzymałam od Nio Pharma.


Niestety córa dość chorowita tak więc zarówno biegunki jak i wymioty nie są nam obce. Płyny nawadniające mają stałe miejsce w domowej apteczce, ponieważ to jedyny znany mi sposób aby uchronić dziecko od szpitala i kroplówek nawadniających. Te których używałam Amelka przyjmowała z wielkim „obrzydzeniem”, dosłownie na zasadzie „innego wyjścia nie mam”. Teraz po kolei Wam opiszę nasze zdanie o tych.


W opakowaniu znajdziemy 16 saszetek jednorazowego użycia, czyli 16 porcji. Są w 4 smakach – jabłko (dość dobre), pomarańcza (najlepsze), truskawka (pycha), cytryna (mniam). Każdy z tych smaków ma coś w sobie co sprawia, że Amelka z ogromną ochotą zażywa. Według niej są pyszne, a wiadomo, gdy dziecko chore, osłabione, takie biedne, nie chcemy dodatkowo dokładać mu niesmacznych leków.



Elektrolitki można podawać w 2 formach – do picia lub jako lody. To kolejny ogromny atut. Prawda jest taka, że dzieci lody kochają i taką formę z przyjemnością przyjmą.


Moim zdaniem elektrolitki są rewelacyjne, skutecznie nawadniają, a przy tym smakują dziecku. Z swojej i córki strony z przyjemnością polecamy, choć nie życzymy aby się prędko przydały (no chorowania nikomu nie będę życzyć by sam mógł sobie sprawdzić J ).




Zalety:
·       Skutecznie zapobiegają odwodnieniu.
·       Smaczne.
·       4 różne smaki.
·       Można podawać na 2 sposoby.

Wady:
Brak

Moja opinia – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Nio Pharma oraz na FB


Elektrolitki znajdziecie TU

17 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie nawadniają i nawet mojemu trzylatkowi smakują:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieje ze nigdy niebede mvsiala poznac owych plynow ale dobrye wiedziec ze takie sa na przyszlosc by polecic innym

    OdpowiedzUsuń
  3. smakują dzieciom i można lody zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę,że można takie podawać w formie lodów...Jest to z pewnością ciekawe rozwiązanie i dziecko chętniej będzie brało takie leki.Na przyszłość będę wiedziała co podawać małemu jak podrośnie.No właśnie od ilu lat można podawać dziecku ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiej formy elektrolitów dla dzieci nie widziałem.Nawet dla największego grymasa przypadnie do gustu a dla nas rodziców najważniejsze jest aby działały i aby dziecko z chęcią je przyjmowały.Mój Miki musi jeszcze troszkę do takiego lekarstwa podrosnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja :) Sama z chęcią bym sobie "lizła ":))) choć mnie odwodnienie grozi dopiero w lipcu :D ale to na porodówce :) choć jak to się mówi, nigdy nie mów nigdy :) Swego czasu często mój siostrzeniec miał jelitówkę ;/ biedny męczył się i męczył ale teraz już wiem, co w razie "W" pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z odwodnieniem na patologi ciąży leżałam, ale ani troszkę nie życzę.

      Usuń
  7. super, ja mam dwojke dzieci, wiec dla mnie by takie sie przydały :) samym wzrokiem dzieci bym zachecila :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny sposób na chore dzieciątko... smaki rewelacyjne, aż ślinka cieknie :D przy następnej chorobie ( oby nie szybko :) ) na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to są te rzeczy których nikomu się nie życzy by musiał kupić, ale jak mus jest to lepiej coś smacznego, co z ochotą maluch weźmie :-)

      Usuń
  9. dzieci lubią słodkie wię to świetne rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń