poniedziałek, 5 stycznia 2015

Mentor Cosmetics Poland Mydło SPA - No.713 - OPINIA

Zapraszam na opinię o  mydle SPA - No.713 jakie otrzymałam od Mentor Cosmetics Poland.




Mydełko jest ręcznie robione i pewnie dlatego takie ładniutkie J.

Jego zapach jest cytrusowy, dość intensywny. Na skórze wyczuwany dłuższy czas. Bardzo lubię tego typu zapachy bo są orzeźwiające i przypominają mi lato J.

Mydła w kostce lubią się robić „ciapowate” po pewnym czasie. Osobiście bardzo tego nie lubię. To mydełko nie robi się takie, cały czas jest twarde jak nowe.

Bardzo dobrze się pieni, zarówno gdy myję nim ręce jak i podczas mydlenia gąbki. Jest dzięki temu dość wydajne.

Nie wysusza, a to kolejna dość duża zaleta. Można go używać zarówno do dłoni jak i całego ciała (takiego co wysusza nie odważyłabym się użyć do całego ciała).


Do niedawna byłam wielką przeciwniczką mydeł w kostce. Kojarzyły mi się z ciapowatą konsystencją po paru użyciach, zapachu tylko „na mydle” i wysuszonej skórze. Teraz coraz bardziej zmieniam zdanie, takie mydła do niczego to te robione na wielką skale, natomiast te robione ręcznie są bardzo dobre (a przynajmniej jak na razie takie miałam). Mydełko SPA - No.713 z ogromną przyjemnością polecam, dla mnie idealne w 100%.

Zalety:
·       Ładny, cytrusowy zapach który pozostaje na skórze.
·       Nie zmienia konsystencji na „ciapowatą”.
·       Nie wysusza.
·       Dobrze się pieni.
·       Wydajne.
·       Ręcznie robione.
·       Ładne wizualnie.

Wady:
Brak

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Mentor oraz na fb.

Mydełko SPA - No.713 znajdziecie FB


17 komentarzy:

  1. piekne mydelka wykonane z precyzja i starannoscia dotego piekny cytrynowy zapach musi byc boski uwielbiam takie mydelka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cytrusowy nie jest to zapach czystej cytryny, bardziej limonki :-)

      Usuń
  2. Jak zobaczyłam zdjęcie to myślałam,że to żelki:) Super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jak super wyglada jakby to moj syn powiedzial wow naprawę uwielbiam zapach cytrusów zawsze susze skórki by mieć ten zapach jak najdłużej i ogromnym plusem jest ze nie wysusza skóry bo to odwieczny moj problem .

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyglada napewno zapach ma sliczny

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super wygląda to mydełko.Środek wygląda jakby jakieś flaki były zanurzone-tak mi się jakoś skojarzyło.A kolor mi sugeruje zapach limonki.Wszystko idealnie połączone i całość naprawdę nieźle się prezentuje :) Takiego mydełka jeszcze w życiu nie widziałam i do tego ma super właściwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czuć limonkę ale nie jest to czysty zapach limonki tylko w połączeniu z innymi cytrusami :-)

      Usuń
  6. Co za fikuśne mydełko.Tylko ręcznie robione mogą tak wyglądać:) I tu się muszę zgodzić z naszą blogerką,że mydła robione hurtowo tylko ładnie pachną i ale poza tym nic ciekawego nie przedstawiają.Taki zapach mieszanki cytrusów pewnie obłędnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak dla mnie te hurtowo robione pachną tylko "na mydle" na skórze słabo i króciutko

      Usuń
  7. najfajniejsza to kosystencja, że nie staje się jak to nazwałaś "ciapowate" Ja stosuje mydło w płynie, po prostu wygodniejsze, jednak mój mąż używa i wkurza mnie, kiedy po kilku myciach mydło po prostu zostawia resztki na mydelniczce, po prostu to nie elegancko wygląda ;/ zatem kto to myje? Ja, bo przecież mój mężuś jest od zadań specjalnych nie od mycia ;/
    zatem dla mnie najwięcej przemawia ta "nie ciapowatość" :)
    ale i zapach jest istotny :) lekki, orzeźwiający a kto nie chciałby wrócić do letnich woni :)
    no i 3 -slicznie wygląda :)
    Jestem na tak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie wcale się nie używało, ale przekonały mnie te ręcznie robione :-)

      Usuń
  8. UWIELBIAM RZECZY HAND MADE <3 JESTEM WIELKA FANKĄ TAKICH DOMOWYCH KOSMETYKÓW :)
    uwielbiam zapach cytrusowy, to jeden z moich ulubionych :) poza tym mydelko wyglada wprost obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja coraz bardziej staje się ich ogromną fanką, takich ręcznie robionych piękności :-)

      Usuń