niedziela, 21 grudnia 2014

Nio Pharma probiożelki NioForKids - OPINIA

Zapraszam na opinię o probiożelkach NioForKids jakie otrzymałam od Nio Pharma.




Moje dziecko znowu jest chore, tym razem na tapecie szkarlatyna i bardzo silny antybiotyk. Pani doktor ostrzegała nas, że będzie ciężko dobrać na tyle „silne” probiotyki aby nie było bólu brzuszka czy wymiotów, a niestety antybiotyk musi wziąść dokładnie ten. Przyznam szczerze, że przygotowałam się na najgorsze czyli ból brzuszka i szukanie skutecznej osłony na zasadzie prób i błędów. Po przyjściu do domu przypomniałam sobie o żelkach których producent podczas rozmowy gwarantował mi, że będę zadowolona. Podałam od razu żelkę a po jakimś czasie antybiotyk.  Pytałam Amele wielokrotnie czy brzuszek nie boli, czy nie jest jej niedobrze, nic takiego nie miało miejsca i nie ma do tej pory, a jesteśmy już po czwartej dawce antybiotyku, czy jestem w stanie zagwarantować, że już skutków ubocznych jego brania nie będzie.  Jak sami czytacie, w naszym przypadku Probiożelki uchroniły brzuszek i przyznaję producentowi rację, są genialnie skuteczne (a ponieważ Amelka dość często choruje mam masę podobnych produktów przetestowanych).

Opakowanie to duży plastikowy słoiczek. Jest zabezpieczony papierkiem, co daje nam gwarancję, że nikt nie dotykał żelek przed nami. W środku znajdziemy około 60 żelek, a więc dawkę na 2 miesiące codziennego przyjmowania.


Kolejnym dużym atutem jest forma żelek. Są małe, kolorowe  i o smaku owoców. Amelka twierdzi, że pyszne i z ochotą przyjmuje kolejną (oczywiście gdy jest już na to czas bo dostaje 2 na dobę). Rodzicom natomiast taka forma daje gwarancję, że nawet trzy latek bez problemu i oporu probiotyki przyjmie, nie ma także ryzyka zadławienia jak w przypadku tabletki.


Dla mnie Probiożelki są pyszne i skuteczne. Zostaną z nami na stałe, a Wam polecam i to ogromnie.

Zalety:
·       Skutecznie zapobiegają bólom brzuszka i wymiotą podczas przyjmowania antybiotyku.
·       Smaczne.
·       Wygodna forma żelek.
·       Opakowanie dające gwarancję, że nikt nie dotykał żelek wcześniej.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Nio Pharma oraz na FB

Probiożelki znajdziecie TU 

18 komentarzy:

  1. a
    od jakiego wieku .zelki fajna sprawa kazde dziecko je lubi wiec
    niebedzie problemu by je dziecko zjadlo owocowe i do tego duze
    opakowanie to ogromna zaleta dobrze ze Amelce pomogly zdrowka mala

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby mozno od dwoch to bym jutro odrazu kupila choc moj narazie nie choruje ale takie zelki to super sprawe i zaraz lecę na ich strone bo wiecej informacji . Dziękuję kochana jak zawsze pomagasz .

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie by pasowały od dwoch lat bo mala zabardzo nie chce syropów a tak dostałaby zelka :) świetna sprawa wymyslona z mysla o dzieciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na opakowaniu pisze, że 3+ ale proponuje wejść na ich fb i zapytać czy np. pół żelki nie można by 2 latkowi dać ;-)

      Usuń
  4. Mój synek je uwielbia i właśnie też mamy antybiotyk,a Probiożelki nas uchroniły przed bólem brzuszka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super,że są skuteczne i dobrze wiedzieć na przyszłość o takich Probiożelkach.Co prawda mój synek jest jeszcze za mały na taką formę probiotyków ale myślę,że kształt i smak owocowy zachęca dziecko do przyjmowania ich i nie musi wiedzieć,że to lekarstwo bo zazwyczaj jak dzieci mają takie preparaty zażywać to jest kosmos (przynajmniej tak jest w przypadku mojej bratanicy ).Skuteczny a to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam problemów aby córka wzięła lek, jednak jakoś wolę aby jej smakowało, wystarczy, że choroba męczy, dobijanie niesmacznymi lekami nie jest już konieczne :-)

      Usuń
  6. Najważniejsze,że żelki faktycznie działają.Niestety trzeba jeszcze bardziej uważać na dziecko gdyż nie każde zrozumie,że to lekarstwo a nie jakieś kolorowe cukierki.Widzę tutaj same zalety tego probiotyku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie stoją w szafce z lekami, czyli z daleka od zasięgu dzieci, muszę mieć taką szafkę, ponieważ u mnie w domu ketonal i inne tego typu leki są, a gdyby dziecko się do nich dorwało mogłoby się tragicznie skończyć.

      Usuń
  7. Dobrze wiedzieć Aniu :) Moja Tosia jest jeszcze za mała, ale przekaże siostrzyczce link dla siostrzeńca :) Zelkowa fortma leków, czy witamin jest uwielbiana przez rodziców, bo dzieciaszki takowe "przysmaki" chętnie zajadają :) Ja często chrześniakowi kupowałam w takiej formie witaminki, ale o takich probiożelkach NioForKid nie słyszałam :) Zatem dziękuję serdecznie za informację ,na pewno w razie "W" wypróbujemy :)
    a Twojej Amelce życzymy zdróweczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, mam nadzieję że to już ostatnie chorubsko w najbliższym czasie

      Usuń
  8. Szkoda, że sa dopiero od 3 roku życia, bo u nas straszny problem z podawaniem leków, a tak w formie żelek pewnie szybciej by i chętniej je zażywał. Jak dla mnie super rozwiązanie ktoś wymyślił

    OdpowiedzUsuń
  9. leki czy witaminy w formie żelków to pomoc dla wielu rodziców.

    OdpowiedzUsuń