środa, 10 grudnia 2014

Fiori Tesori d'Oriente Hammam perfumy - OPINIA

Zaprasza na opinie o Perfumach marki Tesori d'Oriente Hammam jakie otrzymałam od Fiori.


Bardzo podoba mi opakowanie perfum. Buteleczka jest prosta, utrzymana w czarno – miedzianej kolorystyce. To wszystko nadaje je elegancji i sprawia, że bardzo ładnie prezentuje się na półce.



Perfumy utrzymują się dość długo biorąc pod uwagę cenę. Śmiało mogę stwierdzić, że użyte rano nadal są wyczuwalne wieczorem. Co prawda nie jest już ta sama intensywność, ale ich delikatna nuta nadal z nami pozostaje.

Zapach porównałabym do zapachu pomiędzy bzem a konwalią. Jest dość intensywny na początki, z czasem staje się coraz delikatniejszy, ale nadal doskonale wyczuwalny. Nie jest duszący czy przeszkadzający, zarówno dla osoby która go używa jak i dla otoczenia.

Perfumy marki Tesori d'Oriente Hammam bardzo przypadły mi do gustu. Są śliczne i dość trwałe, a przy tym każdy może sobie na taką przyjemność pozwolić, gdyż nie kosztują pół wypłaty J Z swojej strony z ogromną ochotą polecam.

Zalety:
·       Elegancka buteleczka.
·       Zapach intensywny na początku z czasem coraz delikatniejszy.
·       Dość długo się utrzymują.
·       Nie duszące.
·       Ładne.
Wady:
BRAK
Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę eFiori.pl oraz na FB.

Tesori d'Oriente Hammam perfumy znajdziecie TU

18 komentarzy:

  1. a ja sie zastanawiam jak po praniu czy nadal jest zapach ktory jest taki ladnx .super wygladaja na polce

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapach bzu:) przypomina mi wiosnę,kiedy wszystko budzi się do życia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No zapach kuszacy i wygląd perfum robi wrazenie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Już czuję ten zapach :) Fajnie,że zapach dość długo się utrzymuje bo jak np.idę do pracy to chciałabym przez cały dzień ładnie pachnieć bez non stop pryskania się :) A cena jest tak śmiesznie niska w porównaniu do drogich perfum,które mogę jedynie powąchać w sklepie :) Z pewnością można się w nie zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, dlatego mimo, że nie piszę o cenach teraz wspomniałam

      Usuń
  5. Aż Aniu musiałam zerknąć na cenę . szok!
    powiem szczerze, na 1 rocznicę ślubu mąż mi kupił dość drogie perfumy bo przeszło 250 zł za 75 ml chloe love, była rekompensata całość, bo 3 dni przed ślubem dowiedziałam się,że jestem w ciąży, do tego zagrożonej, zrezygnowaliśmy z podróży poślubnej, a po porodzie mój mąż baaardzo zabalował :) a wiadomo jak to jest być młodą mamą, mąż dużo pracuje a ja ciągle zmęczona. No i wracając do perfum, Chloe są piękne ale czy trwałe hmm nie sądze.
    Dlatego jak tylko zauważę polecane przez Ciebie perfumy to na pewno zakupię :)
    Dobry wątek nawiązała Zdzisława- ważne by długo trzymał :) bo pamiętam jak pracowałam ,koleżanka obok co wyszła na przerwę przychodziła i się perfumowała :) ok ładnie pachniała, ale na ile te perfumy jej starczały ;/
    Na końcu dodam, że od róż bardziej wolę konwalię :) które swoją nutą przypominają mi promyczki słońca w letnie dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam na stronę sklepu tylko tu takie ceny, a stacjonarnie tej firmy nie kupisz (szukałam balsamu pół roku) :-)

      Usuń
  6. zapomniałam dodać o opakowaniu :) wygląda tajemniczo, więc i mąż się nie skapnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez wątpienia każda kobieta chce pięknie pachnieć.Jeżeli ten produkt zawiera to wszystko o czym marzymy czyli-ładny zapach i długo się utrzymujący to śmiało można go zakupić.A tak jak widziałem i ja tą cenę....to szok przecież można przy tym zaoszczędzić i kupić przy okazji jakiś kolejny kosmetyk a z pewnością każda pani będzie zadowolona z takiej opcji :) Czasami nie warto wydawać sporo pieniędzy tylko dlatego,że jest tam napis Dior czy Anja Rubik ważne to co nam odpowiada nawet przy minimalnej zapłacie a maksymalnej korzyści :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam fiori tylko inny zapach, przyznaję szczerze ze sa trwałe, a w pracy wszyscy myślą, że używam drogich perfum :) Ja jestem swoimi zachwycona

    OdpowiedzUsuń