sobota, 20 grudnia 2014

Elanda Herbatka dla dzieci powyżej 3 roku życia owocowa z koperkiem - OPINIA

Zapraszam na opinię o herbatce jaką otrzymałam od firmy Elanda.





Jak pewnie już wiecie (albo się teraz dowiadujecie) nie podaję dzieciom czarnej herbaty. Z tego powodu szukam różnych alternatyw.

Herbatka jest owocowa z koperkiem. W smaku bardziej koperkowa niż owocowa, ale Amelka pije z ochotą, jest bardzo smaczna.

Forma jednorazowych torebek jest wygodna i praktyczna. Torebki są dobre jakościowo, nie rozrywają się.


W składnie znajdziemy same naturalne składniki, zero sztucznych dodatków, zero cukru. Dla mnie to ogromny plus wiem, że podając ją dziecku, nie zaszkodzę mu.


Herbatka ma także dodatkowe funkcję. Dzięki zawartości ziół wspomaga trawienie, przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania jelit, wspomaga prawidłowe wydzielanie soków trawiennych oraz przyczynia się do utrzymania dobrego fizycznego samopoczucia – to wedle odpakowania. Ja natomiast mogę śmiało powiedzieć, że pomaga na ból brzuszka spowodowany przesadzeniem z słodyczami. Córka w szkole zjadła ich zdecydowanie za dużo, wróciła z bólem brzuszka, było jej niedobrze. Po pierwszej herbacie ból zdecydowanie się zmniejszył. Odczekałyśmy godzinę i podałam ponownie. Po drugiej zarówno ból jak i nudności całkowicie znikł. (tak po za opinią jak myślicie, że Amelka ma nauczkę, to nie dalej jakby tylko mogła jadłaby słodycze cały dzień, ach te dzieci)

Według mnie herbatka jest smaczna, zdrowa i pomocna w bólu brzuszka, tak więc z ochotą ją Wam polecam.

Zalety:
·       Smaczna.
·       Zdrowa.
·       Forma saszetek.
·       Pomaga na ból brzuszka.
·       Bez sztucznych dodatków oraz cukru.
Wady:
BRAK
Moja opinia – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Elanda oraz na FB

Herbatkę dla dzieci powyżej 3 roku życia owocowa z koperkiem znajdziecie TU

14 komentarzy:

  1. no
    tak masz racje herbatka dobra na trawienie sama nielubie koperkowej ale
    mikiemu nieprzeszkadza chetnie wypija kazda herbatke i to w ogromnych
    ilosciach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rozwiązanie z herbatką bo sama koperkowa nie jest smaczna a takie zestawienie nie dość,że jest smaczne to jeszcze ma korzystny wpływ na układ pokarmowy dziecka :) Szkoda,że dopiero od 3 roku życia ale już wiem po co mogę sięgnąć w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygodna forma saszetek,owocowy smak który eliminuje smak koperku którego dziecko nie lubi i do tego działa korzystnie na brzuszek :) Jak mały synek miał kolki to nie dawałem mu herbatki koperkowej bo nie chciał jej pić za to rumiankową pił chętnie i jakoś przeżyliśmy z żoną ten czas :) Dla starszego dziecka jak najbardziej można podawać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój synek lubi wszelkiego rodzaju herbaty,ale zwłaszcza te owocowe. Natomiast ziołowe także od czasu do czasu się domaga,więc z ochotą mu podaję. Pokazałaś świetną alternatywę dla zwykłej herbaty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. moje dzieci uwielbiaja herbate, nawwet koperkowa :) czasem sama pije ;) jest zdrowa i bez chemii

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiedziałam ,ze takie herbatki są dla dzieci
    mega zaskoczenie ;)
    do tej pory podawałam synkowi granulowaną herbatkę z koperkiem, ale nie bardzo ją lubi ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Marlena Urbańska8 czerwca 2015 09:50

    Nie wiedziałam,że są takie herbatki dla starszych dzieci. Synek lubi mięte i koperek. Muszę poszukać tą herbatkę-na pewno by mu smakowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. I fajnie, będę musiał sobie kupić. Również oglądałem kalendarz adwentowy z herbatami jako upominek super się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń