sobota, 1 listopada 2014

SPAdomowe KWAS HIALURONOWY roztwór 1% - OPINIA

Zapraszam na opinię o kwasie Hialuronowym 1% jaki dostałam od firmy Spadomowe.



Zacznę od opakowania które jest bardzo wygodne w użycie. Kroplomierz rewelacyjnie zdaje egzamin, pozwala i idealnie odmierzyć jego odpowiednią ilość.



Konsystencje ma żelową, dzięki temu łatwo się łączy np. z kremem. Jest praktycznie bezzapachowy, co jest praktycznym rozwiązaniem gdy go dodaję do kosmetyków „pachnących”.

Dla mnie kwas okazał się wielozadaniowy:
1.   Dodany do kremu zwiększa jego właściwości nawilżający, a także sprawia, że ładnie się rozprowadza i szybciej wchłania.
2.   Dodany do odżywki do włosów, którą później mieszam i nakładam od połowy ich długości, sprawia, że włosy są doskonale odżywione, miękkie, delikatne i zmniejsza się ich rozdwajanie.
3.   Dodany do balsamu podwaja nawilżanie, łagodzi podrażnienia po goleniu, także te na męskiej twarzy (dodajemy jedną kroplę na balsam po goleniu, u mnie Nivea Men).
4.   Można używać bezpośrednio na skórę, Łatwo się rozprowadza, dość szybko wchłania. Daje uczucie chłodu, a jednocześnie nawilża.


Jak sami widzicie, mała, niepozorna buteleczka, a w niej znalazłam cudowny, uniwersalny  środek wielozadaniowy który z ogromną przyjemnością polecam.

Zalety:
·       Żelowa konsystencja.
·       Wygodne opakowanie z kroplomierzem.
·       Można dodawać do wielu kosmetyków.
·       Można nakładać bezpośrednio na skórę.
·       Bezzapachowy.
·       Nawilża.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę SPAdomowe oraz na ich FB.

Kwas Hialuronowy 1% znajdziecie TU

5 komentarzy:

  1. Kolejna nowinka:) Słyszałam wiele dobrego o kwasie hialuronowym ale nigdy nie miałam okazji go wypróbować.Najważniejszą informacją jest dla mnie to,że można używać go do wielu rzeczy i lubię takie rozwiązania.Jeden środek a wiele możliwości.Kroplomierz jest kolejnym atutem gdyż nie muszę się męczyć z odmierzaniem odpowiedniej porcji.Jestem bardzo zaciekawiona tym produktem i z chęcią chciałabym również go przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o takim kwasie, gdzie ma opakowanie z kroplomierzem, jest to duzy plus :) wiele zastosowań kolejny plus :) nawilżający jak dla mnie zdaje test celująco :) oczywiście daje 10/10 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super wiadomość kolejny sprawdzony kosmetyk wielozadaniowy, uwielbiam takie, bo dzięki nim więcej miejsca w szufladkach w łazience. No i sam fakt, że nadaje się dla kobiet i dla mężczyzn to dla mnie rewelacja, bo mój mąż często ma problemy z podrażnieniami po goleniu tak więc będę poszukiwać takiego kwasu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielozadaniowiec i wygodne opakowanie to plus!:) super,że Ci się przydał do tylu rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obawiam sie ze za taką cenę nie można nazwać tego prawdziwym kwasem hialuronowym ale ważne że nawilża choc naskórek no i nie szkodzi :)

    OdpowiedzUsuń