poniedziałek, 24 listopada 2014

Kurczakptys Śliniak nieprzemakalny z rękawkami bobo baby - OPINIA

Zapraszam na opinię o Śliniaku nieprzemakalnym z rękawkami bobo baby od Kurczakptys.



Ksawuś jada sam i szczególnie gdy jest to zupka ubranko było zawsze do zmiany. Wiadomo, dwuletni malec nie zawsze trafi płynną zupą do buzi, a śliniaki jakich używałam nie zasłaniały całości ubranka. Fartuszek u nas okazał się strzałem w 10. Dokładnie zakrywa ubranko, chroniąc go przed zabrudzeniami.





Kieszonka jest świetna. Wszystko do nie wlatuje, nie mam pół godzinnego sprzątania makaronu, ziemniaczków czy innego jedzenia z dywanu.


Fartuszek jest niebieski w morskim stylu, mnie bardzo przypadł do gustu.

Dobrze przylega do ciała, jednocześnie nie krępując ruchów malca. Ksawuś z ochotą go zakłada.

Po posiłku wkładam do wanny, pukam prysznicem, wycieram ręcznikiem i mam fartuszek gotowy do ponownego użycia.
Fartuszek zapinany jest na rzepę. Zapięcie jest solidne, nie odpina się samo.


Jak dla mnie fartuszek zdał egzamin na 100% i z przyjemnością Wam polecam J

Zalety:
·       Nie krępuje ruchów dziecka.
·       Zapięcie na rzepy.
·       Doskonale chroni ubranie.
·       Kieszonka w którą wpada co do buzi nie trafi.
·       W morski wzór.
Wady:
BRAK
Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Kurczakptys oraz na FB
Śliniak nieprzemakalny z rękawkami bobo baby znajdziecie TU


15 komentarzy:

  1. wiele
    fartuszkow sliniakow przeszlo u nas niestety mikolaj nie daje sobie
    zadnego zapiac czy zawiazac ten jest ladny jest ale watpie by chcial i
    tak po jedzeniu zawsze jest do przebrania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci, że to tak jakbyś mu bluzę zakładała, jeśli, bluzę założy, ten fartuszek też :-)

      Usuń
  2. Aniu gdzie można go kupic bo dla mnie to wybawienie i idealny .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w recenzji jest napis "Śliniak nieprzemakalny z rękawkami bobo baby znajdziecie TU" naciśnij TU i przeniesie cię prosto do fartuszka, życzę miłych zakupów :-)

      Usuń
  3. Świetny śliniaczek, nawet z kieszonką . Bardzo mi się to podoba, bo nie trzeba ani wiązać ani podłogi sprzątać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malec może się samodzielności uczyć, jednocześnie nie stwarzając nam masy pracy.

      Usuń
  4. super trzeba nad takim pomyślec :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super.Trzeba się w niego zaopatrzyć bo powoli i mój synek zacznie sam jadać bo narazie marne tego efekty.Ja już kiedyś widziałam w sklepie taki fartuszek tylko innej marki.A teraz już wiem,że ten jest sprawdzony więc nie muszę szukać po sklepach skoro spełnia oczekiwania zarówno mamy jak i smyka :) Z pewnością wart uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mieliśmy do niedawna bardzo podobny i powiem,że jest to świetne rozwiązanie:) rzep jest wygodnym zapięciem,a długość fartuszka jest dobrana,aby zakryć ubranko malucha:)

    OdpowiedzUsuń
  7. coś co będzie niedługo mi przyjść się zmierzyć :) nauka samodzielnego jedzenia to jest twardy orzech do zgryzienia a tutaj taki fartuszek z pewnością pomaga wyjść z opresji i nie trzeba tyle się męczyć z praniem ciuszków dziecka :) Same zalety więc produkt jest godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu cudo :) Musze go miec

    OdpowiedzUsuń