środa, 5 listopada 2014

Dr Brown's Polska KUBEK MIĘKKI USTNIK 180ML NIEBIESKI - OPINIA

Zapraszam na opinię o kubku z miękkim ustnikiem 180ML firmy Dr Brown’s.




Zacznę od tego, że kubeczek jest bardzo leciutki, a jednocześnie wytrzymały. Mimo kilkakrotnego spotkania z podłogą nie popękał, ani nie zaczął przeciekać.

Rączki z boku kubeczka sprawiają, że synkowi łatwo się go trzyma. Bez problemu pije stojąc, nawet gdy wody jest w kubeczku malutko.



Miękki, dość wąski i cienki ustnik okazał się świetny. Woda wylatuje z niego z odpowiednią szybkością, a synek bez problemów od razu go zaakceptował.


Zarówno skala jak i logo firmy nie uszkadzają się podczas użytkowania czy mycia. Szczególnie ważne dla mnie, że skala jest czytelna i to nie tyko chwilę po kupieniu. Jest dość często bardzo przydatna.


Kubeczek można rozebrać na wiele części, co sprawia, że jego mycie jest łatwe. Bez problemu docieramy w każde miejsce.




Kolejnym atutem jest to, że kubeczek nie odbarwia się pod wpływam soczku czy herbatki. Zarówno część w której jest napój jak i ustnik wyglądają jak nowe, a swoje już kubeczek przeszedł.

Tak więc przyszła pora na wady. Śmiało mogę stwierdzić, że kubeczek ich nie posiada. Lekki, ładny i praktyczny, razem z synkiem polecamy J

Zalety:
·       Lekki.
·       Trwała i czytelna skala.
·       Nie zachodzi soczkiem czy herbatką.
·       Łatwy w myciu.
·       Miękki ustnik.
·       Ładny.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Dr Brown's oraz na ich FB.
Kubek z miękkim ustnikiem 180ML znajdziecie TU



7 komentarzy:

  1. Super informacja, chociaz u mnie ciężko o produkty Dr Brown's :( u nas jest etap nauki picia i chętnie wypróbowałabym taki kubeczek, bo póki co tylko jeden kubek zdał u nas egzamin. zazwyczaj sa bardzo nieporęczne dla dziecka, a ten widzę ma dość szerokie rączki tzn oddalone od samej butelki, a więc mojemu synkowi by podpasowały na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super kubeczek naprawde.. u nas padał nieraz i nie pękł.. łatwo się myje, ustnik mięciutki i lekki polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam kubek niekapek ale innej marki.Jestem z niego nawet zadowolona chociaż jak synek się napije od razu rzuca w kąt:) Produkty Dr Brown's są mi nieznane.Nie spotkałam ich u siebie albo nie zwracam na nie uwagi.Ale czytając recenzję jestem mile zaskoczona,że to produkt,który spełnia oczekiwania.Lekki i praktyczny no i wytrzymały.Jak będę się rozglądała za nowym to wiem gdzie warto szukać.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kubeczek, my jesteśmy akurat przed zakupem takiego "sprzętu" :D jak na razie korzystamy z butelki ze smoczkiem typ[u niekapek :) ale Tomek już go pogryzł i jest dziura a nie dziurka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ten kubeczek. Mój synek woli pić z butelki ze smoczkiem lub zwykłego kubka:) Próbowaliśmy wprowadzić niekapki,ale nie było mowy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kubeczek podoba mi się Sylwia Dworaczek

    OdpowiedzUsuń
  7. kvbeczek
    jest super nasz synek go uwielbia a gdy o nim zapominamy jest placz tak
    wiec i w domu i u babci mamy taki kubek polecam go

    OdpowiedzUsuń