wtorek, 7 października 2014

Perfumeria La Ola perfumy Le Soft Perfume [Zazou]- OPINIA

Zapraszam na opinie o perfumach Le Soft Perfume [Zazou] jakie otrzymałam w ramach współpracy z perfumerią La Ola.


Nuty zapachowe:

górne nuty: cytron, cytryna, grejpfrut

środkowe nuty: neroli, cyprys

dolne nuty: cedr, piżmo

Są to pierwsze perfumy w sztyfcie jakie miałam w swoim życiu. Musze wam powiedzieć, że bardzo ciekawe rozwiązanie. Nakłada się je niezwykle łatwo. Forma sztyftu daje mi gwarancję, że się nie rozbiją gdy moja torebka znów runie z hukiem na ziemię.

Zapach mają delikatny, subtelny, bardzo ciekawy. Dla mnie jest to połączenie owoców cytrusowych. Gdy wchodzimy do pomieszczenia jest dobrze wyczuwalny przez osoby znajdujące się w nim. Utrzymuje się około pół dnia. Czy to długo? Dla mnie ani tak, ani nie, ujmę to tak może być.

Opakowanie ładne i praktyczne. Dość małe, tak więc zmieści się wszędzie. Sztyft łatwo się wykręca i nie łamię się.




Nie mogę pominąć jednej, bardzo ważniej rzeczy. Perfumy są na bazie naturalnych składników. Dla mnie to ogromny plus ponieważ im mniej chemii tym lepiej.

Pierwsze perfumy w sztyfcie skradły moje serce. Szczerze polecam sprawdzenie czy aby i wam nie skradną, mnie się wydaje, że tak J

Zalety:
·       Ciekawe rozwiązanie- forma sztyftu.
·       Na bazie naturalnych składników.
·       Delikatny, subtelny, a jednocześnie dobrze wyczuwalny zapach.
·       Ładne, praktyczne opakowanie.
·       Sztyft nie łamie się.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Perfumeria La Ola oraz na jej FB.

Perfumy Le Soft Perfume [Zazou] znajdziecie TU

5 komentarzy:

  1. Perfumy w sztyfcie to bardzo ciekawe rozwiązanie.Są praktyczne i w tym przypadku ze składników naturalnych co jest bardzo ważne.Zapach delikatny napewno również podbił by moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro
    sa cytrusy to napewno skradna moje serce male zawsze pod reka nawet w
    kieszonke je schowam a sztyfy to wielka zaleta jak dla mnie Ewelina
    tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. MMMM! Cytrusowy zapach! Musi pięknie pachnieć;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sztyfcie? Wow czytałam czytałam i nagle zobaczyłam o co chodzi:) Perfumy naturalne to chyba najlepsze z możliwych, ja także uważam że im mniej chemii tym lepiej. Nigdy nie miałam okazji używac perfum w sztyfcie, ale kto wie może kiedys się skusze, wyglądają ciekawie. No i zapach, o którym piszesz też wydaje mi się godny uwagi, lubię owocowe zapachy. Ale przede wszystkim intryguje mnie fakt sztyftu

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa -fajnie wygląda,opakowanie przyjazne dla oka.Zapewne idealne dla każdej kobietki:)

    OdpowiedzUsuń