piątek, 10 października 2014

DITTA Polska Poduszka Bambino- OPINIA

Zapraszam na opinię o podusi jaką otrzymałam w ramach współpracy z DITTA Polska.

Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to pięknie opakowanie. Podusia dzięki niemu doskonale nadje się na prezent zarówno dla dorosłego jak i dla dziecka.




Kolejną bardzo istotną rzeczą jest możliwość ściągnięcia poszewki. Jest ona zasuwana na suwak który jest prawie niewidoczny tak więc nie kusi moich dzieci. Poszewkę prałam kilkakrotnie w pralce z innym praniem i pozostaje w takim stanie jak gdy była nowa.



Zarówno napis jak i obrazek są wyszywane z dużą starannością. Nie zauważyłam żadnych niedociągnięć. Nitki się nie prują, nie odstają.


Podusia jest niewielkich rozmiarów. Doskonale zdaje egzamin podczas oglądania telewizora, czy po prostu leniuchowania dziennego dziecka. Córka używa jej także jako podusi dla lalki, bez problemu mieści się w kołysce czy wózku zabawkowym.

Jest dość twarda, ale wygodna. Materiał jest milutki i przyjemny w dotyku. Wypełnienie nie ugniata się, dzięki czemu poduszka nie zmienia kształtów.

Podusia nie tylko ślicznie wygląda ale jest także starannie zrobiona. Z przyjemnością polecam.

Zalety:
·       Starannie wyszyty obrazek i napisy.
·       Suwak prawie niewidoczny.
·       Możliwość ściągnięcia poszewki.
·       Pięknie zapakowana.
·       Wypełnienie nie ugniata się.
·       Małe rozmiary- pod głowę dla dziecka w dzień, dla lalki, do zabawkowego wózka.
·       Dość twarda.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę DITTA Polska oraz ich FB.

Podusie znajdziecie Tu

7 komentarzy:

  1. Świetna podusia, ładnie wyhaftowana :) Dużym plusem jest, że ma zameczek i można poszewkę ściągnąć i wyprać, bez wypełnienia, bo o ile krócej schnie taka podusia:) Bardzo mi się osobiście podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna :)

    zaglądnę na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podusia bez wątpienia najlepszej jakości.Wypełnienie nie zmienia się,nie ugniata i tym sposobem jest wytrzymała na długi czas.Kiedyś byłam na pokazie pościeli wełnianej i taki komplet kosztował ok.3000 zł.Ale też wiem,że poduszka z dobrego jakościowo materiału ani się nie odkształca,ani z poszewką po praniu nic się nie dzieje więc jak najbardziej polecam tego typu produkty.

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglad az kusi by ja miec lub dac w prezencie .malo widoczny zamek super smyk nierozunie go zbyt szybko Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, coś innego

    OdpowiedzUsuń