czwartek, 25 września 2014

Carlobossi woda perfumowana SHE SECRET- OPINIA

Dziś przychodzę do was z recenzją wody perfumowanej SHE SECRET firmy Carlobossi , które mnie zaskoczyły i to bardzo.


Zacznę od kilku informacji na ich temat czyli nut zapachowych J
Typ orientalno- kwiatowy
Nuta głowy: bergamotka, ylang-ylang, śliwka
Nuta serca: jaśmin, tuberose, orchidea, paczuli
Nuta bazy: wanilia, ambra, palone drzewo


Jaka jest? Nie jestem wam w stanie jednoznacznie  określić zapachu. Jestem w nich wstanie znaleźć ich wiele, co jest zaskakujące i piękne. Dobrze można w nich wyczuć zarówno jaśmin jak i wanilię, a mimo to nie są słodkie czy ciężkie, wręcz przeciwnie- lekkie, a nawet trochę orzeźwiające.

Jak jest z trwałością? Tu dla mnie kolejne pozytywne zaskoczenie. Po aplikacji czuję perfumy jakiś czas, około 2,3 godziny i jakbym się do nich przyzwyczajała. Dla mojego nosa znika, ale nie dla innych. Gdy wchodzę do pomieszczenia, osoby w nim znajdujące doskonale je wyczuwaj. Delikatnie, kusząco roznoszą się wokół.
Olejny atut to zgrabna, kobieca, elegancka buteleczka w której się znajdują.

Osobiście perfumy dzielę na dwa typy- codzienne i odświętne, których jest mi po prostu szkoda, używam rozważnie aby starczyły na jak naj dłuższy czas. Perfumy SHE SECRET zdecydowanie stanęły obok tych drugich, zmysłowe, tajemnicze, dla mnie doskonałe, a wam z przyjemnością polecam.

Zalety:
·       Tajemnicze.
·       Zmysłowe.
·       Eleganckie.
·       Zapach który znika dla mnie jest doskonale wyczuwalny przez otoczenie.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Carlobossi

Perfumy SHE SECRET znajdziecie TU.

7 komentarzy:

  1. Wow 10/10 to musi być faktycznie rewelacja.A do tego śliczny flakonik.Ja też mam takie perfumy tylko na specjalne okazje.Lubię tego typu perfumy.kiedyś to się podkradało babci "Być może" albo "Pani Walewska" a teraz tego jest tyle w sklepach,że aż ból głowy....

    OdpowiedzUsuń
  2. zmyslowo
    i eleganckie do tego zapach jasminu musza byc zarabiste ladny flakonik
    nierazi w oczy a raczej zacheca do uzycia ich czesciej .brak wad czyli
    perfumy sa zarabiste chetnie je wyprobuje Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam okazję ich wąchać i przyznaję że są bardzo ładne. Flakonik również śliczny :) całkowicie zgadzam się z opinią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Flakonik i opakowanie bajecznie wygląda;) Nuty także świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. flakonik wygląda bardzo zmysłowo i kobieco. !0 na 10 musi coś oznaczać, a więc nic tylko kupować:) uwielbiam trwałe perfumy. Nic bardziej mnie nie złości niż ulotność perfum,, producenci prześcigają się w promocji swoich perfum, człowiek kupuje i nagle rozczarowanie. Tak więc duży plus tez tutaj w kierunku firmy za możliwość testowania przez osoby rzetelne. Przynajmniej mamy pewność, że nie "przejedziemy się" na kolejnym flakoniku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ten zapach to coś dla mnie ,,, od zawsze lubiłam kwiatowe zapachy .
    A do tego same plusy ...długotrwały zapach jak dla mnie to podstawa - no oprócz samego zapachu . Tak jak już któraś z Pań wspomniała często ludzie kupują perfum ...po godzinie wyparowuje i zapach jest niewyczuwalny i jest mega rozczarowanie bo okazuje się ,że pieniądze zostały wyrzucone w błoto . Recenzja zachęca do kupienia i chyba się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentuje, zapachy kwiatowe są cudne i takie świeże na pewno wypróbuję gdy spotkam

    OdpowiedzUsuń