środa, 9 lipca 2014

Szyciolandia torebeczka dla dziewczynki- opinia.

Pora na recenzję torebeczki którą otrzymałam w ramach współpracy z Szyciolandią.

Torebeczka jest małych rozmiarów idealna na schowanie portfelika lub innego, małego, dziecięcego skarbu.
Wykonanie jest wysokiej jakości. Torebeczka mimo wielokrotnego prania wygląda jak nowa. Po około miesiącu używania ani jednego pęknięcia, a koraliki idealnie na pozostają na swoim miejscu.
nowa:

dziś:
(kolory się nie zmieniły ale ja nie miałam możliwości zrobić zdjęcia w tym samym miejscu, kolorki są takie jak na 1)
Motylek nadaje jej dziewczęcego wyglądu natomiast dżinsowy materiał elegancji.
Miałam doczynienia z wieloma takimi dziecięcymi torebeczkami i ta jest jedna z lepszych zarówno pod względem jakości jak i wyglądu. Każdy szczegół dopracowany z ogromną starannością. Po prostu widać, że w tworzenie wkłada się serce a nie chodzi tylko o zarobek.
A tak wygląda na mojej małej damie :-)


Zalety:
·       Wysoka jakość wykonania.
·       Ładny wzór.
·       Doskonała na małe skarby.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10


Zapraszam na stronę Szyciolandia, naprawdę warto pooglądać prace :-)

7 komentarzy:

  1. ladnie ale jak sie ma synka to torebka marzenie Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna ,motylek śliczny ,firmy nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to znaczy tutaj o firmie się dowiedziałam po raz pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  4. a kto powiedzial ze torebka by sie chlopczyk niepobawil Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie się prezentuje na Twojej małej damie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, delikatna torebeczka i jak ładnie wykończona. Ja takiej uszyć nie potrafię, chociaż sama sobie ostatnio jedną uszyłam. Dla takich małych dziewczyneczek super sprawa taka torebeczka na drobiazgi

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużym plusem takiej torebki jest przede wszystkim materiał, skoro wielokrotnie prany i nic się z nim nie dzieje, zamykanie na pewno ma tez duże znaczenie, bo gdyby się popsuło to torebeczka na nic by cie juz przydała, bo pewnie wszystko by z niej wypadało, z tego co widzę ma regulacje długości paska a to tez bardzo fajna cecha, przecież jedni są wysocy, a inni niżsi i nie każdemu musi odpowiadać sztywno ustalona długość paska. Aplikacja na torebce tez mnie oczarowała, śliczny motylek. Jak najbardziej bardzo mi się podoba, a o firmie już wczesniej słyszałam teraz tylko zostałam utwierdzona w ich niezawodności i staranności wykonania każdej rzeczy.

    OdpowiedzUsuń