wtorek, 22 lipca 2014

Global Parfums perfumy nr. 09 TYPE: ETERNITY- OPINIA

Chciałbym wam przedstawić firmę Global Parfums, której osobiście do tej pory nie znałam.
Dziś przybliżę wam perfumy nr. 09 TYPE: ETERNITY



Tym razem wstawię wam informacje producenta ale tylko dlatego, że bez nich nie będziecie wstanie wyobrazić sobie zapachu J
Opis: 09 TYPE: ETERNITY – to atrakcyjna świeżość i luksusowa kwiecistość. Ten zapach odzwierciedla ducha trwałej namiętności.
Główne składniki:
wodnej lili,
włoska mandarynki,
purpurowej orchidei o waniliowym aromacie,
śliwki,
frezji,
białej brzoskwini,
róży,
tonki bóba,
drzewa sandałowego
heliotropa.
ETERNITY C. KLEIN – TO ZAPACH DLA WIECZNYCH KOCHANKÓW.

To tyle z teorii, a jak wygląda praktyka już wam opisuję.

Zacznę od opakowania. Pierwszy raz się z taką wersją spotkałam. Niby zwykły, kwadratowy flakonik, a dziwne, niespotykane otwarcie sprawia, że jest oryginalny, elegancki, kobiecy, zgrabny i delikatny.


Zapach jest intensywny i to bardzo. Wystarczy dwa psiknięcia aby zapach wchodził razem z nami. Co przez to rozumiem? Gdy wchodzimy do pomieszczenia razem z nami wchodzi delikatna, subtelna, ale dobrze wyczuwalna woń perfum która rozchodzi się po całym pomieszczeniu.

Trwałość perfum jest bardziej niż zadowalająca. Na ciele utrzymują się cały dzień (wieczorem się kąpie więc zabijam go innymi zapachami). Zrobiłam test na kurtce która wisi w szafie. Sześć dni temu psiknęłam  na nią perfumami i tak wisiał sobie w szafie, dziś perfumy bez problemu są wyczuwalne.

Według mnie pachną one konwalią której nie ma w składzie. Możliwe, że któryś z zapachów jest podobny do nich, niestety nie znam każdego z nich. Osobiście konwalie uwielbiam, ich zapach mnie odpręża i pewnie dlatego perfumy mnie tak zachwycają.

Czy je polecam? Oczywiście, że tak. Są rewelacyjnej jakości a ich cena bardzo atrakcyjna.

Zalety:
·       Flakon inny niż wszystkie.
·       Bardzo trwałe, a przez to wydajne.
·       Cudowny zapach.
Wady:
Brak
Moja ocena- 10\10


Perfumy  nr. 09 TYPE: ETERNITY znajdziecie TU.
Zapraszam także na stronę Global Parfums oraz ich FB.

11 komentarzy:

  1. ciekawe czy zapach faktycznie tyle sie utrzyma ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. odpowiedz do usuniętego komentarza: tak wiec czekam na meski bo uwielbiam męskie zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się napisać jak naj szybciej, miały być najpierw mydełka Glicerynowe ale będzie męska woda :-)
      Komentarze niestety się usunęły ponieważ musiałam odłączyć gogle + żeby zrobić aplikacje z aktywnymi osobami :-)

      Usuń
    2. ja na szczęście widzę co było skomentowane wcześniej bo przychodzi mi na maila :)

      Usuń
  3. witam a zapach jest wyczuwalny po praniu ubran .tez bym poczytala o meskich zapachach ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście piorę w zapachowych kapsułkach więc ich zapach zabija każdy :-)

      Usuń
  4. a mialabys kapsulki godne polecenia zapachowe Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o kapsułki do prania zapraszam na opinię o viziże

      Usuń
  5. :) no to teraz się rozmarzyłam na całego:) zapach sobie wyobraziłam i od razu chciałabym poczuć na sobie;) tak jak juz pisałam trwałość perfum to ich priorytet. Odpowiednia kompozycja zapachów to także bardzo istotna kwestia, czasem zastanawiam się kto dla niektórych perfumerii "wącha" i łączy zapachy. Będę pamiętać przy zakupie o tych perfumach, bo widzę, że są warte i godne uwagi

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś ten zapach ...i wiem że jest nie samowity jak dla mnie:)
    A co do utrzymywania się to....utrzymuję dłuuugo ...super

    OdpowiedzUsuń