sobota, 3 maja 2014

INUBI Rain- recenzja.




Recenzję zacznę od informacji z strony producenta:
Woda perfumowana dla Pań 100 ml
Typ zapachu: kwiatowo-zielony
Nuta głowy: mimoza, róża zroszona poranną rosą, liście truskawek
Nuty serca: piwonia, fiołek, kwiat piołunu, kwiat anyżu, świeże kwiaty
Nuty bazy: piżmo, migdały, wiśnia lutówka
Cena: 269 zł.

A teraz przejdźmy do mojej opinii J
Jestem nimi zachwycona, oczarowana. Zakochałam się od pierwszego po wąchana, jak na razie jest to najlepsza woda perfumowana  jaką miałam.
Zapach jest kwiatowy, dość intensywny, ale nie duszący i nie słodki, śmiało można powiedzieć, że mocny i lekki jednocześnie. Porównałbym go do zapachu łąki na wiosnę. Doskonale nadaje się zarówno na co dzień jak i na romantyczną randkę czy służbową kolację.
Utrzymuje się bardzo długo, na kurtce czuć go do około tygodnia. Nawet po praniu można wyczuć lekki zapach wody.
Kolejny plus to wydajność, opakowanie 1,5 ml mam od 15 kwietnia i jeszcze troszkę zostało. Wystarczy dosłownie dwa psiknięcia aby zapach wspaniale unosił się z nas. Opakowanie w którym mieści się moja próbeczka jest bardzo wygodne, ale ma jeden minus. Jak widać na zdjęciu została mi końcówka i niestety rureczka już nie łapie wody, mam więc problem jak zużyć je do końca, a na pewno nie pozwolę nawet kropelce się zmarnować.
Jeśli chodzi o cenę, to z jednej strony są jej warte. Skoro 1,5 ml starczyło mi na tak długo to 100 ml będzie na bardzo długi czas a co za tym idzie innych wód musiałabym kupić kilka. Z drugiej jednak strony 269 zł jednorazowo to dla mnie bardzo. Więc tu już zależy od zasobności naszego portfela.

Podsumowując dla mnie to numer jeden i gorąco polecam. Mają wszystko czego szukam w wodach perfumowanych.

Zalety:
·       Długotrwały zapach.
·       Intensywne, a jednocześnie lekkie.
·       Bardzo wydajne.
·       Nadają się na co dzień i odświętnie.


Wady:
Nie jest to może wadą ale mogły by być opakowania o mniejszej pojemności w niższej cenie.
Moja ocena- 10\10


Jest jeszcze jedna sprawa której nie mogę pominąć. Nie wszystkie buteleczki dotarły do mnie w całości. Bardzo podobało mi się zachowanie przedstawiciela firmy który poinformował nie, że zostaną ponownie wysłane. Już po dwóch dniach miałam w domu nowe próbeczki i to nie tylko te rozbite ale wszystkie sześć.
A zainteresowanych zapraszam na oficjalną stronę INUBI gdzie aktualnie trwa fajny konkurs.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz