czwartek, 1 lutego 2024

Zwierciadło Książka pt.: „Zwierciadło 2024. O emocjach” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję kalendarza pt.: „Zwierciadło 2024. O emocjach”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Zwierciadło (współpraca reklamowa baterowa).










Kalendarz jest dla mnie podstawą codzienności. Nie wyobrażam sobie życia bez niego, a szczególnie prowadzenia bloga. Jestem typem osoby, która lubi mieć wszystko dobrze zaplanowane (oczywiście na tyle o ile się da), a niestety czasem jest tyle spraw na głowie, że bez zapisków w kalendarzu, na pewno o większości bym zapomniała. Co prawda właśnie zaczął się luty, jednak liczę, że jeszcze nie wszyscy macie kalendarze i skusicie się na ten, co chcę dziś pokazać, bo warto.

„Zwierciadło 2024. O emocjach” to kalendarz w formie książki, wielkości 190 x 250 mm, z twardą okładką i gumką, na którą się zamyka. To wszystko sprawia, że jest wygodny w użyciu. Dla mnie to kalendarz do używania w domu, ze względu na większy format.

Co znajdziemy w środku? Oj bardzo dużo. Oczywiście mamy to, co w każdym kalendarzu, czyli cały rok na dwóch stronach (można tam np. zaznaczyć sobie ważne daty), a dalej standardowo podział na miesiące i dni. Na początku każdego miesiąca mamy dwie strony, na których umieszczony jest on cały i troszkę miejsca przy każdym dniu, a także ważniejsze święta. Dalej jest po parę dni na stronie, dużo miejsca na zapiski przy każdym, a także imieniny, święta itp. Czyli jednym słowem wszystko to, co dla mnie w kalendarzu tego typu powinno być.
Jednak mamy w nim dużo więcej. Znajdziemy tu dwanaście ważnych emocji, z którymi styka się każdy z nas.

Wizualnie kalendarz mnie się podoba. Znajdziemy w nim piękne ilustracje, jest kolorowy, a przy tym czytelny.

„Zwierciadło 2024. O emocjach” to kalendarz, który spełnił moje oczekiwania. Jest nie tylko ładny i praktyczny, ale również znajdziemy w nim wiele o emocjach. Ze swojej strony z przyjemnością polecam.





Moja ocena – 9\10





Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Zwierciadło oraz na FB

Zwierciadło 2024. O emocjach

4 komentarze: