sobota, 18 listopada 2023

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Otwarta lista adoratorów” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Otwarta lista adoratorów”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res. (współpraca reklamowa baterowa).





Ewa Maj już jako dziecko miała pierwszych adoratorów, a później byli kolejny. Przez jej życie przewinęli się różni chłopcy, nastolatkowie, mężczyźni. Każdy z nich coś do niego wzniósł, każdy zostawił po sobie ślad, jednak praktycznie każdy w końcu odchodził. Ona nadal czekała, nadal pragnęła wielkiej miłości, takiej, przy której wszystko przestaje być ważne, takiej na całe życie. Czy będzie dane jej ją odnaleźć? Kogo spotka na swojej drodze?

W książce poznajemy historię życia miłosnego naszej głównej bohaterki. Wraz z nią wracamy do jego różnych etapów, poznając mężczyzn, którzy wtedy w nim byli, jednocześnie dowiadując się co nieco o niej samej (jaka była, co lubiła, co robiła).
Historia w książce mnie się podobała, a jednocześnie uważam, że to taka lżejsza, na leniwy czas. Raczej nie zapadnie mi na długo w pamięci, jednak ani trochę nie żałuję, że po nią sięgnęła. Czytało się ją bardzo szybko, z jednej strony za sprawą lekkości, z jaką została napisana, z drugiej, ponieważ ma tylko 134 strony.

Główna bohaterka jest postacią ciekawą, dającą się lubić. Zdecydowanie plusem jest fakt, że nie „koloryzowała” niczego. Potrafi przyznać się do błędów, wyciągnąć z nich wnioski. Osobiście ją polubiłam.

„Otwarta lista adoratorów” to książka, której nie mogę nazwać arcydziełem, jednak jest na tyle ciekawa, że uważam, że warto po nią sięgnąć i polecam.



Moja ocena - 7\10





Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB

Otwarta lista adoratorów

3 komentarze: