poniedziałek, 15 maja 2023

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „Londyńskie zasady” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Londyńskie zasady”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Insignis.





Przed Whelan nowe zadanie, ma zacząć chronić premiera. Można by pomyśleć, że dla niego to nic wielkiego, niestety tak nie jest. Polityk ma swoje za uszami i to nie jedyny problem. Musi również poradzić sobie, z tym że sam staje w ogniu krytyki i to z wielu stron. Niektórzy pragną jego porażki, przyglądają mu się, czekając, na jakiś błąd, chociażby ten najmniejszy. Czy go popełni? Czy ochroni premiera? Czy poradzi sobie z krytyką, z jaką musi się zmierzyć?
W tym samym czasie członkowie Slough House mierzą się z własnymi problemami. Pada podejrzenie, że nowy kolega jest nie tylko niebezpieczny, ale wręcz psychopatyczny, jest problem z decyzjami, uzależnieniami i wiele więcej. Na dodatek w kraju zaczyna się dziać coś bardzo złego. Co takiego?

Chociaż przeważnie sięgam po zupełnie inne książki, czasem lubię zmianę, przeczytanie czegoś zupełnie innego. To właśnie powód, dla którego zdecydowałam się sięgnąć po książkę pt.: „Londyńskie zasady”. Jakie mam wrażenia? Może nie jestem zachwycona, jednak historia, jaką w niej znalazłam, podobała mi się. Przeczytałam ją na trzy razy, a podczas czytania towarzyszyły mi emocje. Akcja dość sprawnie poprowadzona, z momentami, które potrafiły zaskoczyć.

Bohaterowie dość ciekawi, dobrze wykreowani. Niestety nie mogę nic o nich powiedzieć, jednocześnie nie zdradzając zbyt wiele z fabuły. Moim zdaniem warto ich poznać bliżej.

„Londyńskie zasady” to książka, z którą spędziłam miło czas. Mnie się podobała na tyle, żeby bez obaw ją polecać.



Moja ocena – 7\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Insignis oraz na FB


Londyńskie zasady

3 komentarze: