środa, 1 marca 2023

Wydawnictwo Luna Książka pt.: "Córka oligarchy” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Córka oligarchy”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Luna.





Leo kiedyś miał żonę, miał dla kogo żyć. Jednak to było dawno, to on mu ją odebrał, zamordował w okrutny sposób. Teraz żyje tylko zemstą, którą od lat planuje. Jest coraz bliżej, jest jednym z ludzi Vasiljewa. Niebawem zamierza udowodnić, na co stać, jak wielki błąd popełniono, krzywdząc bliską mu osobę.
Kiedy Leo zostaje poproszony o zastępstwo w ochronie córki Vasiljewa, czuje, że to jego szansa, aby wcielić w życie to, co planował od lat. Tym bardziej że kolejne zdarzenia mu sprzyjają. Sonia wraz z przyjaciółkami zostają odurzone i wywiezione do jakiegoś taniego motelu. Gdyby nie on, zostałaby zgwałcona. Jednak wkracza w odpowiednim momencie, wcześniej nagrywając filmik, całkiem możliwe, że jakoś go wykorzysta. Niedługo później okazuje się, że Vasiljew każe mu zabrać córkę na łódź i zapewniając opiekę, mają dopłynąć w bezpieczne miejsce. Dziewczynie grozi niebezpieczeństwo, tylko jej ojciec nie wie, że mężczyzna, któremu zaufał, tak naprawdę go tak nienawidzi i ma w panach wykorzystać jego jedynaczkę.
Sonia budzi się na łodzi, nie wiedząc, co tak naprawdę się stało. Kiedy dowiaduje się prawdy, nie jest ani trochę szczęśliwa. Miała swoje plany, a niebawem miała się odbyć bardzo ważna dla niej rozmowa. Niestety jej ojca nic to nie obchodzi, a ona nie ma innego wyjścia jak posłuchać. Już nie raz się przekonała, co się dzieje, kiedy próbuje się buntować. Co takiego zrobił jej ojciec? Jaka jest naprawdę Sonia? Czy Leo dokona zemsty? Co stanie się między Sonią a Leo?

Ta książka zaskoczyła mnie i to nie raz. Historia początkowo mogłoby się wydawać, że podobna do wielu, jednak nic bardziej mylnego. Była ciekawa, wciągająca do tego stopnia, że osobiście nie mogłam się od niej oderwać i przeczytałam ją w całości od razu. Znalazłam mniej niebezpieczeństwo, porachunki, zemstę, strach, ból, samotność, a jednocześnie namiętność, miłość. Akcja dość szybka, w szczególności w drugiej połowie książki. Podczas czytania towarzyszyło mi wiele różnych emocji.
Muszę jeszcze wspomnieć o zakończeniu, które nie tylko mocno mnie zaskoczyło, ale również sprawiło, że ciągle wracam do niej myślami. Mocno zastanawia mnie, dlaczego taką scenę dała autorka na sam koniec i mam nadzieję, że się tego niebawem dowiem.

Bohaterowie ciekawi, moim zdaniem dobrze wykreowani.
Leo to mężczyzna, który kiedyś kochał i to bardzo. To, co stało się z jego żoną, jak brutalnie została zamordowana, zmieniło wszystko. Teraz liczy się dla niego tylko zemsta. To mężczyzna bezwzględny, mający konkretny cel i zamierzający zrobić wszystko, aby spełnić swoje postanowienie.
O Soni nie mogę wam zbyt wiele zdradzić. Powiem tylko tyle, że pozory potrafią bardzo mylić, a czasem nie mamy wyjścia i robimy coś, czego wcale nie chcemy.

„Córka oligarchy” to świetna książka, z którą bardzo dobrze się bawiłam. Z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Luna oraz na FB


Córka oligarchy

2 komentarze: