czwartek, 15 września 2022

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Bliżej niż dalej” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Bliżej niż dalej”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Udaj się do niewielkiej miejscowości, gdzie wszystko toczy się własnym rytmem, gdzie kościelny dzwon wyznacza pory dnia. Poznaj jej mieszkańców i odkryj ich sekrety. Przypatrz się pracy starszego lekarza, dowiedz się co nieco o pewnych bliźniakach, podąż śladami Nathaniela...

Książka jest zupełnie inna niż te, które zazwyczaj czytam. Praktycznie każdy rozdział jest z innej perspektywy, co mnie nie do końca przypadło do gustu. Książka ma 188 stron, czyta się ją szybko, jednak bez większych emocji. Nie jest to pozycja, z którą się nudziłam, ale również nie jest taką, którą by mnie zachwyciła. Akcja według mnie dość wolna, bez zaskakujących zwrotów.

Bohaterów mamy wielu, każdy jest ważny w tej książce, każdy ma wady i zalety. Niestety nic więcej nie jestem, w stanie o nich zdradzić jednocześnie nie zdradzając zbyt wiele z fabuły.


„Bliżej niż dalej” to dość cienka pozycja, którą osobiście przeczytałam i tego nie żałuję, jednak nie zapadnie mi w pamięci na długi czas.




Moja ocena – 5/10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


Bliżejniż dalej

1 komentarz: