niedziela, 25 września 2022

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Bali Tinder. Wolność i relacje” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Bali Tinder. Wolność i relacje”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Bali – piękne miejsce pełne namiętności, niezobowiązujących spotkań, seksu. To miejsce, w którym życie toczy się swoim rytmem, a przynajmniej do czasu. To właśnie tu wylądowała autorka i postanowiła się podzielić z nami, jak wygląda jej życie na wyspie. Co takiego przeżyła?

Zacznę od tego, że nie jest to książka dla każdego. Mamy tu opisane życie autorki i osobiście nie mam zamiaru oceniać tego, jak się zachowuje. Czy mi się podobała? Tak i nie. Może mnie nie zachwyciła, ale ją przeczytałam i nie żałuję. To taka pozycja, którą według mnie należy potraktować z dużym przymrużeniem oka. Znajdziemy w niej dość dużo odważnych scen.

„Bali Tinder. Wolność i relacje” to moim zdaniem książka, która ma wady i zalety. Tym razem ani nie polecam, ani nie odradzam.




Moja ocena – 5\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


Bali Tinder. Wolność i relacje

2 komentarze: