piątek, 5 sierpnia 2022

Wydawnictwo Luna Książka pt.: "Potyczki w raju” - recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Potyczki w raju”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Luna.





Henley Evans i Graeme Crawford-Collins nigdy nie spotkali się osobiście jednak łączy ich praca, a także staranie się o ten sam awans. Kobieta od dawna go nie znosi, uważa za dupka i ma nadzieję, że to ona zdobędzie upragnione stanowisko. W końcu poświęca się w pracy, robi nadgodziny, nie zostawiając czasu ani dla znajomych, ani dla rodziny.
Przed kobietą zadanie, musi znaleźć sposób na zwiększenie sprzedaży rejsów na Galapagos i to nie byle jaki. Na dodatek czeka ją delegacja i to z Graemem, co ani trochę jej się nie podoba. Jednak dla dobra sprawy, dla awansu musi się poświęcić. Ma już swój plan i nie zamierza pozwolić, aby to on wygrał. Jednak podczas wspólnego rejsu kobieta odkrywa pewne nieporozumienie, od którego wszystko się zaczęło, a także poznaje bliżej Graema i zmienia o nim zdanie. Jaki naprawdę okaże się mężczyzna? Do jakiego nieporozumienia doszło? Co ich połączy? Kto otrzyma awans?

Ciekawa, wciągająca pozycja w letnim klimacie. Książkę czyta się szybko, a podczas czytania towarzyszyły mi różnorodne emocje. Były momenty, kiedy uśmiech nie schodził mi z twarzy, ale również takie, w których byłam zła lub wzruszona. Akcja dość sprawnie poprowadzona, z ciekawymi zwrotami, szczególnie pod koniec książki autorka mocno mnie zaskoczyła.

Główną bohaterką jest Henley, kobieta, dla której praca jest najważniejsza. Poświęciła dla niej wiele, jest ambitna, pracowita, dąży do zrealizowania celów, jakie sobie postawiła. Z jednej strony ją polubiłam, jednak z drugiej drażniło mnie jej ocenianie po pozorach.

„Potyczki w raju” to książka, która mnie zdecydowanie się podobała i z przyjemnością polecam.




Moja ocena - 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Luna oraz na FB


Potyczki w raju


2 komentarze: