piątek, 26 sierpnia 2022

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Siła wyboru” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Siła wyboru”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Życie nigdy nie patyczkowało się z Joanną. Brak akceptacji ze strony ojca, utrata dziecka, przemoc w małżeństwie – to tylko nieliczne problemy, z jakimi musiała się zmagać. Do tego dochodzą dziwne sny, w których poznaje losy pewnych kobiet. Nadchodzi jednak moment, kiedy zapragnie zawalczyć o swoje szczęście. Nie będzie to łatwa droga, a decyzja o studiach medycznych to dopiero początek. Czy da radę? Co takiego działo się w życiu Joanny? Czy będzie szczęśliwa?

Niestety osobiście mam do książki mieszane uczucia. Opis na tyle mi się spodobał, że chciałam tę historię poznać. Pomysł był fajny, wykonanie wcale nie takie złe, jednak dla mnie troszkę za dużo tych wątków jest i nie będę ukrywać, że troszkę się w nich gubiłam. Jednocześnie nie na tyle, abym z przeczytania książki zrezygnowała.
Mamy w niej połączenie wielu różnych gatunków. Znajdziemy romans, kryminał, powieść historyczną, coś z medycyny i wiele więcej. Taki „miszmasz” i tak szczerze nie wiem, czy tym razem to będzie zaleta.
Historia w książce to m.in. historia o Joannie – kobiecie która przeszła bardzo wiele. Nie jest to historia łatwa, kolorowa i z szybkim, szczęściem, jednak moim zdaniem jest na tyle ciekawa, że warto ją poznać. To historia poruszająca niełatwe tematy, a także pokazująca walkę o siebie.

Główną bohaterką jest Joanna. Tak naprawdę poznajemy ją w różnych etapach jej życia, a na każdym jest trochę inna. Czy ją polubiłam? Ogólnie tak i na pewno mocno jej współczułam oraz kibicowałam, aby w końcu była po prostu szczęśliwa.

„Siła wyboru” to książka, którą osobiście ani nie odradzam, ani nie polecam. Według mnie jest średnia i ma tyle samo zalet co i wad.




Moja ocena – 5\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


Siła wyboru

1 komentarz: