niedziela, 24 lipca 2022

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „Moonshot. Wyścig z czasem. Jak Pfizer w dziewięć miesięcy dokonał niemożliwego” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Moonshot. Wyścig z czasem. Jak Pfizer w dziewięć miesięcy dokonał niemożliwego”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Insignis.





COVID-19 zaskoczył wszystkich znacząco, zmieniając nasze życie. Ten czas nie był ani łatwy, ani przyjemny, a w szczególności dla osób, które go przeszły, albo widzieli co dzieje się z ich bliskimi. Nie wspominając, już ilu ludzi zmarło. Społeczeństwo jak w wielu kwestiach jest podzielone, jednak nie zamierzam teraz dyskutować na temat tego, czy szczepionki są potrzebne, czy nie. Każdy ma prawo do własnego zdania, osobiście jestem za szczepieniami, chociaż sama ze względów zdrowotnych szczepionki przyjąć nie mogę. Byłam ciekawa, jak to wszystko wyglądało od „kuchni”, jak tworzy się szczepionkę i dlatego sięgnęłam po książkę.

Jak wrażenia po przeczytaniu? Dla mnie całkiem pozytywne. Moja ciekawość została zaspokojona, a wiedza o tym, jak powstają szczepionki znacząco wzrosła. W książce poznajemy prezesa i dyrektora generalnego Pfizera, doktora Alberta Bourlę. Dowiadujemy się jaką niełatwą, pełną trudnych decyzji drogę musiano przebyć, aby szczepionka powstała.

Moim zdaniem książka spodoba się osobą, które tak jak ja chciałby bliżej poznać historię poznania szczepionki przeciw COVID-19. Ze swojej strony polecam.




Moja ocena - 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Insignis oraz na FB 


Moonshot. Wyścig z czasem. Jak Pfizer w dziewięć miesięcy dokonałniemożliwego

2 komentarze: