niedziela, 24 lipca 2022

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Agencja złamanych serc” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Agencja złamanych serc”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





To miał być najwspanialszy czas w życiu Lidki, miała się przygotowywać do ślubu. Niestety okazało się, że ślubu nie będzie, a przynajmniej nie z nią. Smutna, załamana, zrozpaczona, swoje żale wylewa przyjaciółce i to właśnie za jej namową udaje do nietypowej agencji.
Krystian prowadzi agencję złamanych serc. Za odpowiednią opłatą pomagają swoim klientką zmienić się i odzyskać utraconego partnera. Mężczyzna nigdy nie bierze udziału w zleceniach, do tej pory wysyłał zawsze pracowników. Jednak kiedy w jego agencji pojawia się Lidka, on nie ma nikogo wolnego, a ona proponuje bardzo atrakcyjne wynagrodzenie. Mężczyzna postanawia sam zająć się zleceniem. Tych dwoje miała połączyć tylko praca, jednak nie potrzeba dużo czasu, aby stało się inaczej. Co ich połączy? Czy Lidka odzyskała narzeczonego?

Według mnie jest to pozycja na leniwe popołudnie, kiedy mamy ochotę na lekką lekturę, przy której będziemy się po prostu dobrze bawić. Książkę czytało się szybko, a podczas czytania wywoływała emocje. Akcja dość sprawnie poprowadzona, z kilkoma zwrotami (co prawda można było się domyślić, co będzie się działo, jednak mnie to ani troszkę nie przeszkadzało).

Bohaterowie dość ciekawi, dość realistyczni.
Lidka to kobieta, która zamiast szykować się do ślubu, ma złamane serce. Jest bohaterką sympatyczną, trochę naiwną, momentami nawet za bardzo. Ogólnie ją polubiłam.
Jeśli chodzi o męskich bohaterów mamy Maurycego, byłego narzeczonego Lidki, o którym mam bardzo złe zdanie. Według mnie to po prostu dupek i egoista. Jest jeszcze Krystian, właściciel agencji złamanych serc. Jego zdecydowanie polubiłam, jednak jaki jest, musicie odkryć sami.

„Agencja złamanych serc” to według mnie ciekawa propozycja na leniwe popołudnie. Ze swojej strony polecam.


Moja ocena - 8\10

 

Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


Agencja złamanych serc

2 komentarze: