sobota, 7 maja 2022

Wydawnictwo Otwarte Książka pt.: "Wychowanie bez wychowywania. Jak podarować dziecku wolność i wsparcie" - Recenzja przedpremierowa

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Wychowanie bez wychowywania. Jak podarować dziecku wolność i wsparcie”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Otwartego.





Nie ma idealnej metody na wychowanie dziecka, tak jak nie ma idealnych rodziców. Każdy z nas popełnia błędy, tylko nie każdy potrafi się do tego przyznać. Ja potrafię. Staram się wychowywać najlepiej, jak potrafię, jednak mam świadomość, że do ideału mi daleko.

Książka nie jest zwykłym poradnikiem jakich wiele na naszym rynku. To pozycja napisana przez dwie przyjaciółki, które dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Z książki dowiemy się m.in. że należy dbać również o siebie, własne emocje. Powinniśmy dawać dziecku przestrzeń, a jednocześnie wyznaczać pewne granice. Pozwalać popełniać własne błędy, a jednocześnie być obok, aby wyciągnąć pomocną dłoń. Bardzo ważna, a wręcz najważniejsza jest więź z dzieckiem i to właśnie o nią powinniśmy dbać (tylko nie przesadzać i nie mylić z nieodciętą pępowiną).

Napisana jest w ciekawy, przystępny dla każdego sposób. To sprawia, że czyta się ją z przyjemnością, a przeczytane informacje łatwo przyswoić.

„Wychowanie bez wychowywania. Jak podarować dziecku wolność i wsparcie” to moim zdaniem wartościowa pozycja, którą polecam wszystkim rodzicom oraz innym opiekunom dzieci.




Moja ocena - 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Wydawnictwo Otwarte oraz na FB


Wychowanie bez wychowywania. Jak podarować dziecku wolność i wsparcie

2 komentarze: