poniedziałek, 9 maja 2022

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: "Władza” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Władza”, którą otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego.





Kiana wracając do domu, nie spodziewała się, jak jej życie mocno się zmieni. Rodzinna firma stoi na skraju bankructwa, a jedynym ratunkiem jest połączenie jej z inną. Jest tylko jedno, ale, aby do tego doszło, ona musi się zgodzić, wyjść za mąż za Reeda Colina. Chociaż nie ma na to najmniejszej ochoty, nie widząc innego wyjścia, zgadza się, a jej życie zamienia się w piekło. Mąż znęca się nad nią psychicznie, obraża, poniża, zdradza, a ona nie może z tym zrobić nic. Umowa, jaką podpisała, a także to, czym grozi jej mąż, sprawia, że jest w sytuacji bez wyjścia. Można by pomyśleć, że Reed już nic gorszego nie może wymyślić, aby ją gnębić. Nic bardzo mylnego. Zmusza ją do uwiedzenia swojego konkurenta i wydobycia od niego tajnych dokumentów.
Kobieta ma dość, zamierza znaleźć sposób, aby się uwolnić z tego koszmaru. Ma zamiar złożyć Nathanielowi zupełnie inną propozycję, niż chciał jej mąż. Czy mężczyzna jej uwierzy, zaufa i zgodzi się współpracować? Na dodatek tę dwójkę od początku przyciąga do siebie, a namiętność jest ciężka do opanowania. Czy pozwolą sobie na romans? Czy Kiana uwolni się z koszmaru, jaki zgotował jej mąż?

Historia w książce była ciekawa, wciągająca i to do tego stopnia, że nie mogłam się od niej oderwać praktycznie od samego początku, aż do ostatnich stron. Zakończenie mocno mi podniosło ciśnienie i z niecierpliwością czekam na tom drugi.
To historia o kobiecie, która poświęciła siebie, aby ratować rodzinną firmę. To historia o mężczyźnie, który osiągnął bardzo wiele w dość krótkim czasie. Książka pełna tajemnic, manipulacji, namiętności, z szybką akcją i zaskakującymi jej zwrotami.

Bohaterowie ciekawi, dobrze wykreowani i to zarówno ci pierwszoplanowi, jak i ci pozostali.
Kiana to kobieta, która pomimo wszystko jest silna, nie daje się złamać, chociaż tego właśnie chciałby jej mąż. Dla rodziny potrafi zrobić praktycznie wszystko, chociaż oni niejednokrotnie ją zawodzą. To bohaterka momentami zadziorna, a jednocześnie wie, kiedy lepiej siedzieć cicho. Bardzo ją polubiłam i mocno jej kibicowałam.
Nathaniel to mężczyzna, który sporo osiągnął w dość krótkim czasie. Jest dobry, opiekuńczy, potrafi wiele zrobić dla bliskiej mu osoby. Nic więcej wam o nim zdradzić nie mogę, jednocześnie nie zdradzając zbyt wiele z historii.
Muszę jeszcze wspomnieć o Reedzie, mężczyźnie, o którym mam jak najgorsze się da zdanie. To ogromny egoista, manipulant, myśli tylko o własnych potrzebach, własnych korzyściach. Niejednokrotnie miałam ochotę dorwać go w swoje ręce i być mało delikatna.

„Władza” to książka, z którą spędziłam bardzo miło czas i z przyjemnością polecam.




Moja ocena - 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NieZwykłe oraz na FB


Władza

3 komentarze: