piątek, 25 lutego 2022

Wydawnictwo WasPos Książka pt.: "Zew serca” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Zew serca”, którą otrzymałam od Wydawnictwa WasPos.





Kelly dopiero niedawno doprowadziła swoje życie do porządku. Pewne zdarzenia z przeszłości, zachowanie ojca i mieszkańców rodzinnego miasteczka zniszczyło ją. Wyjechała załamana, wpadła w złe towarzystwo, zaczęła ćpać. Jednak na jej drodze stanął ktoś, kto w nią uwierzył, dzięki komu się podniosła, zerwała z nałogiem. Ben został jej szefem i najlepszym przyjacielem, a z przeszłością łączy ją tylko brat, z którym utrzymuje kontakt. W rodzinne strony nie zamierzała już nigdy wracać, niestety jej plany muszą się zmienić.
Kobieta dowiaduje się, że jej brat wraz z żoną mieli wypadek i oboje zginęli, osieracając trójkę swoich dzieci. Kelly postanawia jechać na pogrzeb, pożegnać się z nim i zniknąć najszybciej jak tylko się da. Jednak i ten plan nie wypalił. Już po przekroczeniu rodzinnego domu zauważa, że jej ojciec wcale się nie zmienił. Kiedyś zniszczył jej dzieciństwo, teraz niszczy dzieciom jej brata. Chociaż uważa, że nie nadaje się na matkę, nie zamierza ich zostawić na pastwę tego tyrana. Na dodatek w jej życiu pojawia się pewien mężczyzna, do którego zaczyna ją coraz bardziej przyciągać. Kto taki? Czy Kelly poradzi sobie z przeszłością? Czy zdecyduje się zaopiekować dziećmi brata? Jak na to wszystko zareaguje jej ojciec?

Książka, która wywołała we mnie bardzo wiele emocji, historia, o której nie zapomnę szybko, która zdecydowanie mi się podobała. To historia młodej kobiety, której szczęśliwe dzieciństwo skończyło się wraz ze śmiercią mamy, która kiedy najbardziej potrzebowała wsparcia ojca, on się od niej odwrócił, o niełatwej przeszłości, z który trzeba się zmierzyć, aby pójść do przodu, o które dzieciach zostały same i bardzo się boją komuś zaufać. Książkę czytało się szybko, mnie wciągnęła praktycznie od pierwszych stron i nie mogłam się oderwać aż do samego końca.

Główną bohaterkę poznajemy, kiedy ma naście lat, a jej życie w jednej chwili się zmienia, tak samo, jak zmienia się ona. To kobieta po przejściach, która nie do końca pogodziła się z tym, co się stało. To bohaterka odważna, dzielna, a jednocześnie bardzo wrażliwa. Ja bardzo ją polubiłam i mocno jej kibicowała.

„Zew serca” to książka, która mnie bardzo się podobała i z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo WasPos oraz na FB 



2 komentarze: