piątek, 4 lutego 2022

Wydawnictwo Akurat Książka pt.: „W rytmie nienawiści” - Recenzja przedpremierowa

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „W rytmie nienawiści”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Akurat.





Maila wraz z przyjaciółkami tworzyła, zespól Heard Attack, którego płyty naprawdę dobrze się sprzedawały. Jednak dziewczyny zapragnęły trochę odpocząć i postanowiły na razie zrezygnować z tworzenia muzyki. Jednak Maila chciała dalej śpiewać, tak więc postanowiła zacząć karierę solową. Niestety nie wychodziło to tak, jak by chciała ona i jej agent, a wręcz przeciwnie, było na tyle źle, że jeśli jej płyta nie zacznie się lepiej sprzedawać, wytwórnia rozwiąże z nią umowę. Kobieta wie, że jeśli teraz się nie „wybije”, może całkowicie zapomnieć o solowej karierze.
Jej agent wpada na pewien pomysł, od którego tak naprawdę wszystko zależy. Maila ma występować przed znanym zespołem, a to naprawdę dla niej wielka szansa. Jest tylko jeden problem. Tym zespołem jest Heard Beat, a jego członkowie mężczyznami lekkich obyczajów czego ona ani trochę nie toleruje. Już pierwsze spotkanie nie wychodzi pozytywnie, a ona ma ochotę się wycofać. Spięcie z Alvarem, wokalistą i gitarzystą zespołu, tak mocno nią porusza, że prawie wjeżdża samochodem w innego członka – Dylana. W ramach przeprosin udają się na wspólną kawę i okazuje się, że on nie jest taki zły, a wręcz przeciwnie, spędzają bardzo miło czas.
Maila decyduje się podpisać umowę i wyjechać w trasę wraz z zespołem. Nawet dziwne zapiski w umowie, o które postarał się Alvaro, jej nie odstraszają. Wie, że to nie będzie łatwy wyjazd, zarówno ze względu na nielubianego mężczyznę, jak i na fakt, że agenci wymyślili sobie, że ona i Dylan mają udawać parę. Jak to wszystko się potoczy? Jak będzie na wyjeździe? Co połączy ją z Dylanem? Co połączy Maile i Alvaro?

Historia ciekawa i wciągająca, z muzyką w tle. Mnie zdecydowanie przypadła do gustu, a podczas czytania doskonale się bawiłam. Momentami zabawna, momentami wzruszająca, z dość sprawnie poprowadzoną akcją i ciekawymi jej zwrotami. To historia o dziewczynie, która nie chce kończyć swojej kariery muzycznej wraz z pozostałymi członkami zespołu, do którego należała, o niełatwych decyzjach, od których wiele zależy, ale również o nienawiści, niespodziewanej przyjaźni, miłości. To książka, z którą naprawdę dobrze się bawiłam.

Bohaterowie według mnie dobrze wykreowani.
Maila jest młodą kobietą, która wie, czego chce i stara się dążyć za marzeniami. Jest odważna, ma własne zdanie i nie zachowuje go tylko dla siebie. To kobieta z poczuciem humoru, umiejąca się bawić, oddana przyjaciółka. Osobiście ją naprawdę polubiłam.
Alvaro na pewno nie zostanie moim ulubionym bohaterem. Pewny siebie, odważny, silny, a w stosunku do Maili niemiły, chamski, wredny. Jednak to wszystko to tylko jedna jego twarz, a drugą musicie sami odkryć.

„W rytmie nienawiści” to książka, która mnie się bardzo podobała i z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10

Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo MUZA SA gdzie znajdziecie również książki Wydawnictwa Akurat oraz FB Wydawnictwo MUZA SA i Grzeszne książki


W rytmie nienawiści

2 komentarze: