czwartek, 27 stycznia 2022

Wydawnictwo Muza Książka pt.: „Miłosny układ” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt. „Miłosny układ”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Muza.



Naomi i Nicholas od jakiegoś czasu mieszkają razem, a niebawem ma się odbyć ich ślub. Na Instagramie pozują na parę idealną, rzeczywistość nie do końca jest taka. Naomi ma coraz bardziej wszystkiego dość, widzi coraz więcej wad Nicholasa i dochodzi do wniosku, że ten ślub wcale nie powinno się obyć. Na dodatek matka Nicholasa ma więcej do powodzenia niż ona, praktycznie to ona wszystko wybiera, nawet sukienkę ślubną. Jakby tego było mało, potrafi z uśmiechem na twarzy, ją obrazić np. stwierdzając, że powinna jeść mniej, bo będzie brzydko wyglądać w sukni ślubnej.
Można by pomyśleć, że żaden problem, przecież wystarczy odwołać ślub i rozejść się każdy w swoją stronę. Może i tak, jednak jej przyszli teściowie wydali na przygotowania niemałą fortunę, a ona ma świadomość, że będzie musiała oddać wszystko co do grosza. Nie ma zamiarów zostać z długami, jednak ma już swój własny plan. Pora pokazać swoją inną twarz i zrobić wszystko, aby to Nicholas zerwał zaręczyny, a ona była tą biedną, porzuconą. Czy jej się to uda? Jak potoczą się losy Naomi i Nicholasa? Czy jest jakaś szansa na uratowanie tego związku?

Opis mnie zaciekawił na tyle, że chciałam poznać tę książkę. Spodziewałam się czegoś „lekkiego”, na leniwy wieczór. Co dostałam? Książkę, z którą świetnie się bawiłam niejednokrotnie, nie mogąc powstrzymać śmiechu. Zdecydowanie przypadła mi do gustu. Te „psikusy”, które robili sobie bohaterowie, były świetne. Książkę czytało się naprawdę szybko. To pozycja zabawna, a jednocześnie pokazująca jak ważna jest rozmownie między partnerami, a także, że to, co widzimy na Instagramie, nie zawsze jest takie, jak w rzeczywistości.

Główną bohaterką jest Naomi. To kobieta, która pracuje w „Graciarni” i mimo że ta praca nie jest dochodowa, naprawdę ją lubi. To bohaterka, która czasami potrafi irytować (jednak dlaczego musicie odkryć sami).

„Miłosny układ” to książka, z którą świetnie się bawiłam i z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 8\10


Serdeczni zapraszam na stronę Wydawnictwo Muza oraz na FB 


Miłosny układ


2 komentarze: