piątek, 28 stycznia 2022

Wydawnictwo Lipstick Books Książka pt.: „Słowo gangstera” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Słowo gangstera”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Lipstick Books.




Miłość, która nie miała prawa się zdarzyć. Miłość, która powinna wiele znaczyć. Miłość, która nie wystarcza, aby byli szczęśliwi. Elena po raz kolejny czuła się zraniona, zdradzona, oszukana. Ślub Marcella z inną kobietą był czymś, o czym nie dało się tak po prostu zapomnieć. Jednak w jej życiu pojawił się, ktoś dla musiała iść do przodu, dla kogo musiała żyć i się uśmiechać. Maluch, który nie miał już nikogo, któremu została tylko ona.
Elena wie, że musi w końcu się odciąć, zniknąć tak, aby nikt ich nie znalazł. To nie będzie łatwe, tym bardziej że jej przyjaciółka, zamiast stać za nią murem „donosi” wszystko Marcellowi. Na dodatek zarówno jego żona, jak i ojciec mają plan, aby ich rozdzielić na zawsze. Grozi jej niebezpieczeństwo i to niemałe. Co planują? Czy im się uda? Czy Elenie uda się zniknąć? Czy to koniec miłości Eleny i Marcella.

Książka, od której nie dało się oderwać, a wszystko przez szybką akcję i wiele zwrotów, które mocno zaskakiwały. Czytało się bardzo szybko, a podczas czytania towarzyszyło wiele emocji. To historia miłości, która nie była łatwa, dla której trzeba było wiele poświęcić, a i tak nie było gwarancji, że się uda. Mnie bardzo się podobała.

Bohaterowie ciekawi, dość dobrze wykreowani.
Elena to kobieta silna i odważna. Nie zawsze zgadzałam się z jej decyzjami (w szczególności, kiedy ulegała Marcellowi), jednak ją polubiłam i mocno jej kibicowałam.
Marcell to mężczyzna, którym nieraz miałam ochotę mocno potrząsnąć. Jest męski, seksowny, władczy, a momentami wręcz bezkompromisowy. To bohater, którego jednocześnie się kocha i nienawidzi (a przynajmniej ja tak miałam).

„Słowo gangstera” to książka, z którą miło spędziłam czas i z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Lipstick oraz na FB


Słowo gangstera

2 komentarze: