wtorek, 22 czerwca 2021

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Bistari. Tryptyk himalajski" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Bistari. Tryptyk himalajski”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Nie będę ukrywać, że przeważnie sięgam po zupełnie inne gatunki książek, co na pewno zauważyliście. Jednak opis i kilka recenzji przedpremierowych, które znalazłam, na tyle mnie zaciekawiły, że postanowiłam po nią sięgnąć. Ani troszkę nie żałuję decyzji, a wręcz przeciwnie, czas z książką był niesamowity. Autor zabrał mnie we wspaniałą podróż, pozwolił mi poznać smutki i radości, jakie towarzyszyły, a także ludzi, których spotkał na swojej drodze. Opisy są tak dokładne, że nie miałam problemu z wyobrażeniem sobie tego, co widział bohater. Wraz z nim pokonywałam kolejne kilometry, przeżywałam emocje, szukałam rozwiązań.
Dzięki książce poznałam nieznany dla mnie świat Himalaistów od środka.

Książka napisana jest ciekawie i jest wciągająca, jednak nie jest to pozycja na jeden wieczór. Po pierwsze ma ponad 600 stron. Po drugie wywołuje wiele emocji, wymaga od czytelnika chwil, w których musi przemyśleć to, co przeczytał, przyswoić informacje i dopiero brnąć historie dalej.

Co prawda nie mam wielkiego porównania, ale mnie książka zachwyciła. Możliwe, że osoby czytając dużo tego typu książek znajdą jakieś minusy, ja ich nie widziałam. Według mnie książka jest wspaniała i z wielką przyjemnością polecam.



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


Bistari. Tryptyk himalajski


4 komentarze:

  1. Brzmi ciekawie chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja chętnie sięgnęłabym po tę książkę ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Poruszająca historia o rozliczeniu się z przeszłości by iść dalej z odwagą w życiu.Dużo emocji,które mam ochotę przeżyć czytając tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaje się to być ciekawa książka

    OdpowiedzUsuń