niedziela, 20 czerwca 2021

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Sze-szepty” - Recenzja

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Sze-szepty”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Życie Maksa jest dość udane i mężczyzna nie zamierza nic w nim zmieniać. Twardo stąpa po ziemi i nigdy nie podejrzewał, że kiedyś się to zmieni. Jednak pewnego dnia zaczyna słyszeć dziwne szepty, podczas podróży służbowej do Chin poznaje tajemniczego mężczyznę Lu Shenga. Powinien nie wierzyć, w to, co on mówi, jednak coś sprawia, że jednak mu ufa i razem wracają do rodzinnego domu Maksa.
Elena od dawna na kontakt z białą magią. Ona jest częścią jej życia, dzięki niej i ziołom może pomagać innym. Po śmierci babci musi wyruszyć w drogę do pewnej kobiety, aby zniszczyć księgi, które mogą narobić dużo złego, jeśli dostaną się w niepowołane ręce.
Maks i Elena spotykają się w rodzinnym domu mężczyzny. Dowiadują się rzeczy, o których nie mieli pojęcia. Okazuje się, że są wybranymi i od nich bardzo dużo zależy. Muszą wyruszyć w drogę pełną niebezpieczeństwa, aby odnaleźć medaliony. Czy im się uda? Czy twardo stąpający po ziemi Maks poradzi sobie z zadaniem? Co go połączy z Eleną? Czy wypełnią powierzoną im misję?

Historia momentami była bardzo ciekawa, niestety były też takie, kiedy z książką się po prostu nudziłam. Tak szczerze jest to pierwsza książka, kiedy mam duży problem, aby ją ocenić. Z jednej strony chciałam poznać zakończenie na tyle, że przeczytałam książkę. Jednak z drugiej tak do końca nie wiem, czy sięgnęłabym po nią ponownie. Początek historii był udany. Spotkanie w Chinach, powrót Maksa do przeszłości, o której nam opowiada, historia jego babki oraz rodziny Eleny – to wszystko było naprawdę dobre, tak samo, jak opisy różnych rytuałów. Później było już trochę gorzej, momentami dialogi były dziwne i sztuczne.

Bohaterowie, no cóż z nimi też mam trochę problem, a dokładniej z Maksem. Mężczyzna przedstawiony jest jako bogaty, twardo stąpający po ziemi biznesmen, a tu nagle spotyka Chińczyka i od razu mu wierze. Według mnie jedno zaprzecza drugiemu.
Za to bardzo polubiłam Elene, która jest młodą, sympatyczną kobietą. Bohaterka jest zielarką, a dzięki swoim zdolnością niesie pomoc innym.

„Sze-szepty” to książka, która ma wady i zalety. Tym razem ani wam nie polecę, ani jej nie odradzę. Mam nadzieję, że na tyle ją przybliżyłam, że możecie sami zdecydować czy to pozycja dla Was.


Moja ocena – 5\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


Sze-szepty


4 komentarze:

  1. Ciekawa książka chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabrałabym nad morze tę książkę, by na plaży poczytać 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa powieść przygodowa, trzyma w napięciu do samego końca.Jednak chyba czegoś w niej brakuje,trzeb samej się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. może panie jednak książkę przeczytają

    OdpowiedzUsuń