poniedziałek, 12 kwietnia 2021

Wydawnictwo WasPos Książka pt.: "(Nie)rozsądne szepty" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „(Nie)rozsądne szepty”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa WasPos.









Życie Rose jest dość szczęśliwe i poukładane. Kończy studia położnicze, od dłuższego czasu jest w związku z Ryanem, ma przyjaciół, na których zawsze może liczyć, dobry kontakt z ojcem, któremu po śmierci mamy pomaga wychowywać siostrę. Tak naprawdę nic więcej jej nie potrzeba.
Jeden dzień, dyżur za koleżankę i Logan, który staje się jej pacjentem, są początkiem wielkich zmian. Nie wywar na niej dobrego wrażenia, a wręcz przeciwnie, był chamski, ordynarny i to do tego stopnia, że gdy go spotkała po dyżurze, przed szpitalem, zarobił kolanem prosto w swoje ... Rose miała nadzieję, że nigdy więcej go nie spotka na swojej drodze, myliła się. Logan zaczyna pracować barze, w którym często gości, pracuje tam jej przyjaciel. Mężczyzna przeprasza, za sytuację ze szpitala, tłumaczy, że był pijany, namawia kobietę, aby dała mu szansę na pokazanie się z innej strony, na przyjaźń. Chociaż Rose początkowo się waha, po namyśle się zgadza, jednak im bliżej go poznaje, tym bardziej się do niego zbliża i zaczyna czuć, coś więcej niż powinna. Na dodatek jej chłopak pokazuje drugą twarz, o której nie miała pojęcia. Jej poukładane życie zaczyna się sypać jak domek z kart, a wiele tajemnic zaczyna wychodzić na jaw. Kim tak naprawdę jest Logan? Jaki okaże się Ryan? Jakie tajemnice odkryje dziewczyna? Czy to, co zaczyna łączyć Rose i Logana ma szansę na ciąg dalszy?

Historia zdecydowanie mi się podobała. Książka nie należy do cienkich, ma około 500 stron, a mimo to czyta się ją szybko. Wciągnęła mnie praktycznie od pierwszych stron i ciężko było zrobić jakąkolwiek przerwę w czytaniu. Akcja dość dynamiczna, z częstymi zwrotami, według mnie nieprzewidywalna. To historia o ciężkiej przeszłości, toksycznym związku, radzeniu sobie z przeciwnościami losu, a także miłości, namiętności, zdradzie, przyjaźni.

Bohaterowie ciekawi, dobrze wykreowani i to zarówno ci pierwszoplanowi, jak i ci drugoplanowi.
Rose to młoda kobieta, która jest dość rozsądna i zanim coś zrobi, przemyśli, jakie ma możliwości. Może nie zawsze jej decyzje mi się podobały, jednak ją polubiłam i mocno jej kibicowałam, aby pomimo przeciwności losów odnalazła własne szczęście.
O Loganie i Ryanie nie powiem wam za wiele, ponieważ musiałaby zdradzić zbyt istotne fakty z książki, a tym samym odebrałaby radość czytania.

„(Nie)rozsądne szepty” to książka, która zdecydowanie mi się spodobała i z przyjemnością polecam.




Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo WasPos oraz na FB



5 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  2. Recenzja brzmi ciekawie i zachęca by sięgnąć po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet ciekawie opisana recenzja

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo zaintrygowana tą historią.Odwieczne dylematy-czy słuchać rozumu czy serca.Chętnie przekonam się jak potoczy się los głównych bohaterów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń