piątek, 5 lutego 2021

Wydawnictwo RM Książka pt.: ”Rysowanie w stylu Minecraft” - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Rysowanie w stylu Minecraft”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa RM.








Na pewno już zauważyliście, że mam w domu wielkiego fana Minecraft. Syn uwielbia, a każda rzecz związana z Minecraft jest dla niego wspaniałym prezentem, dlatego, kiedy zobaczyłam tę książkę, pomyślałam, że go zadowoli. Jak tylko ją otrzymał, był zachwycony i nawet zażyczył sobie specjalny zeszyt, aby to w nim ćwiczyć rysowanie postaci z Minecraft.

W książce znajdziemy ponad 80 rysunków. To naprawdę ogromna ilość i długi czas dla dziecka, zanim nauczy się rysować wszystkie. To sprawia, że książka nie znudzi się szybko.

Każdy rysunek jest pokazany dokładnie, krok po kroku, z cennymi poradami. To wszystko sprawia, że nie ma większych problemów z jego narysowaniem. Przy niektórych rysunkach znajdziemy też sztukę pikselowania, co jest dodatkowym atutem.

Wszystkie są podzielone tematycznie, czyli na postacie, zwierzęta, potwory i dekoracje. Takie rozwiązanie sprawia, że dość łatwo coś znaleźć w książce.

Według mnie książka pt.: „Rysowanie w stylu Minecraft” będzie wspaniałym prezentem dla fanów Minecraft. Dzięki niej nauczą się rysować wiele zwierząt, postaci, potworów i dekoracji znanych z gry. Z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo RM oraz na FB

Rysowanie w stylu Minecraft

7 komentarzy: