sobota, 13 lutego 2021

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Hannah" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Hannah”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Hannah wyjeżdża do Nowego Jorku, aby studiować, jednak nie tylko. Ten wyjazd jest dla niej w pewnym sensie ucieczką, nowym początkiem z dala od wszystkich, którzy ją znają. Chociaż w tym mieście mieszka jej babcia, dziewczyna zamierza mieszkać w akademiku wraz ze współlokatorką. Liczy na to, że zapomni o koszmarze, jaki przeżyła rok wcześniej, że w końcu poradzi sobie z demonami, które do niej wracają.
Plany miała wielkie, jednak już na samym początku zalicza wpadkę. Zasypia zmęczona podróżą, a ponieważ śni jej się to, co się stało, kiedy się budzi, na widok współlokatorki i dwóch chłopaków zaczyna krzyczeć. Początkowo zostaje wzięta za wariatkę, jednak udaje jej się zaprzyjaźnić nie tylko ze współlokatorką, ale również pewnym chłopakiem, którego poznała na studiach. Wszystko zaczyna się układać, jednak przeszłość nadal w niej tkwi, powodując wiele nieprzyjemnych sytuacji. Na dodatek brat współlokatorki, Will z jednej strony bardzo ją drażni, z drugiej zaczyna dostrzegać go z zupełnie innej strony niż inni. Czy uda jej się zacząć wszystko od nowa w Nowym Jorku? Czy decyzja o wyjeździe była słuszna? Co takiego zdarzyło się rok wcześniej? Czy zdradzi swoją tajemnicę nowym przyjaciołom? Co ją połączy z Willem?

Uwielbiam odkrywać takie perełki, bo dla mnie książka właśnie nią jest. Po opisie zapowiadała się fajnie, ale nie spodziewałam się tak emocjonującej i zaskakującej historii. Podczas całej książki towarzyszyły mi emocje i to bardzo różne, a historia wielokrotnie mnie zaskoczyła. Znalazłam w niej przeszłość, która w jednej chwili stała się koszmarem, z który bardzo ciężko sobie poradzić, próby zaczęcia wszystkiego od nowa, przyjaźń, miłość i wiele więcej. To książka, którą czyta się dość szybko, pomimo że ma ponad 400 stron. Osobiście nie mogłam się od niej oderwać od samego początki, aż do ostatniej strony i liczę, że będzie kontynuacja :).

Hannah to młoda kobieta, piękna, urocza i choć ma wsparcie rodziców, nie potrafi poradzić sobie z tym, co ją spotkało. Wystarczyła jedna chwila, jedno zdarzenie, aby wszystko jej się zawaliło. To bohaterka, która stara się radzić sobie ze wszystkim sama, która według mnie jest dość silna. Osobiście bardzo ją polubiłam.
Will seksowny, chamski, lubiący się zabawić, imprezować, traktujący kobiety przedmiotowo, a seks jak zabawę. Tak widzą go wszyscy, jednak to jego sposób na ochronę uczuć, a kiedy na horyzoncie pojawia się Hannah, zaczyna czuć to, czego czuć by nie chciał. To bohater mający wady i zalety, którego należy dobrze poznać, aby móc ocenić.

„Hannah” to historia, którą zapamiętam na długo, pomimo tego, że czytam bardzo dużo. Pełna emocji, momentami zaskakująca, sprawiająca, że przeżywa się ją wraz z bohaterami. Z wielką przyjemnością polecam.



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


Hannah

6 komentarzy:

  1. Ciekawa książka chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super recenzja warto przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  3. Dosyć ciekawa historia, mógłabym ja przeczytac

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie ta historia mnie zaintrygowała i chciałbym przeczytać już dziś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna książka,która pokazuje,że życie nie jest usłane różami.Chętnie zgłębię historię Hanny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń