czwartek, 2 lipca 2020

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „Telefonistka” - Recenzja

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Telefonistka”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Insignis.




Mamy lata pięćdziesiąte. Vivian mieszka w małym, amerykańskim miasteczku i jest telefonistką. Co prawda teoretycznie jej nie wolno, ale tak jak inni wykonujący ten zawód, tak i ona podsłuchuje rozmowy. Pewnego dnia słyszy pewną plotkę, która dotyczy jej samej i może zmienić całe jej życie. Czego się dowie? Jakie podejmie decyzję?

Historia zdecydowana, śmiem stwierdzić, że dość niespotykana co zdecydowanie mi się podobało. Książka bardzo wciąga. Z przyjemnością śledziłam losy bohaterki, nie mogąc się oderwać od lektury.

Vivian jest kobietą ciekawską (żeby nie stwierdzić, że wręcz wścibską), zazdrosną, lubiącą plotkować. Nie jest to bohaterka, którą polubiłam od razu, jednak im bardziej ją poznawałam, im więcej przeczytałam, tym więcej zdobywała mojej sympatii, tym bardziej rozumiałam jej zachowanie.

„Telefonistka” to książka, z którą miło spędziłam czas. To historia, która mi się podobała. To ciekawa bohaterka. To zdecydowanie udany debiut Gretchen Berg. Ze swojej strony polecam.




Moja ocena 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Insignis oraz na FB.


Telefonistka


9 komentarzy:

  1. To moze byc całekime zasakakujaca ksiązka

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie jakoś nie przekonuje do poczytania Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Na weekend w sam raz książka

    OdpowiedzUsuń
  4. Może być to fajnie spędzone niedzielne popołudnie z tą książką. Fabuła wydaje się dość ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  5. Możemy przenieść się z bohaterką do lat 50-tych i poznać jej historię :) Ciekawa książka na leniwe popołudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. panie na pewno chętnie przeczytają książkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś ten tytuł mi mówi,już chyba gdzieś go widziałam

    OdpowiedzUsuń