czwartek, 6 lutego 2020

Wydawnictwo Diecezjalne i Drukarnia w Sandomierzu Książka pt.: "Biblia. Pamiątka Chrztu Świętego-złocona” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Biblia. Pamiątka Chrztu Świętego-złocona”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Diecezjalnego.








Chrzest Święty jest ważny dla większości z nas. Niestety coraz częściej jest to kolejna rodzinna impreza, na której można się pobawić, a dziecko zgarnie wspaniałe prezenty. Nie mam zamiaru rozwodzić się na temat wiary czy znaczenia Chrztu Świętego, jednak uważam, że warto zamiast pieniędzy czy kolejnej zabawki, podarować coś, co na zawsze będzie przypominać o tym dniu. Doskonałym pomysłem jest podarowanie „Biblii. Pamiątki Chrztu Świętego — złoconej”.

Biblia jest pięknie wydana. Biała okładka ze złotymi literami oraz brzegami stron. Do tego cudowne, kolorowe ilustracje.

W środku Biblia jest bardzo bogata. Znajdziemy w niej sporą ilość powieści Biblijnych oraz modlitw. Jednak nie tylko. Znajdziemy w niej również miejsce na ważne chwile z pierwszego roku życia, a także m.in. drzewo genealogiczne.

Tekst jest ciekawy i zrozumiały. Zdecydowanie pisany pod dziecko.

Okładka jest twarda, solidna. Książka zdecydowanie przetrwa wiele lat.

Moim zdaniem Biblia będzie wspaniałym pomysłem na prezent. Po latach będzie doskonałą pamiątką. Polecam.



Zalety:
  • Biblijne opowieści.
  • Modlitwy.
  • Miejsce na najważniejsze chwile z pierwszego roku życia dziecka.
  • Piękne, złote litery i zakończenie stron.
  • Śliczne ilustracje.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Diecezjalnego i Drukarni w Sandomierzu oraz na FB.


12 komentarzy:

  1. Bardzo fajna. Zwykle biblia dawna jest jako pamiątka na I komnie swięa , niespotkałam sie z taką formą i szkoda

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pamiątka osobiście mam pamiątkową książkę z 1 komuni i nadal sprawia mi wiele radości Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne wydawnictwo na komunie musze popatrzec

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne wydanie, a ilustracje wprost zachwycają😍😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna i wyjątkowa pamiątka w pięknym wydaniu 💙 Przed nami chrzciny synka oraz Komunia córki, więc muszę pomyśleć o takiej formie prezentu 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i oryginalny pomysł na prezent,super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjątkowa pamiątka,choć to dla maluszka jeszcze nic nie znaczy to z czasem nabierze ogromnej wartości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubimy takie pamiątki i moi synowie tez mają. Fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  9. Każde dziecko powinno taką posiadać. Świetna

    OdpowiedzUsuń