niedziela, 1 września 2019

Originto Portfeliki - OPINIA


Zapraszam na opinię o portfelikach, jakie otrzymałam od Originto.




Portfeliki są nieduże, doskonale nadają się drobne.


Wizualnie są urocze. Jeden w kształcie głowy kota, drugi psa z uszami.


Zasuwane na suwaczek, który się nie zacina.


Prane w pralce wielokrotnie wyglądają idealnie. Nie zmechaciły się, kolory nie wyblakły.


Portfeliki zabrały dzieciaki i są nimi zachwycone. Polecamy.



Zalety:
  • Urocze.
  • Idealne na drobne.
  • Można prać w pralce i nic złego się nie dzieje.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Originto oraz na FB.

12 komentarzy:

  1. Prezentują się świetne i są praktyczne i nie za duże Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze idealne na drobne lub dla dzieciątek😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne mojej córci by sie spodobały

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się niezbyt podobaja ale tomi dziecko ma inny gust

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie portfeliki są świetne dla dzieci,miękkie w dotyku,fajne kolory i motywy.

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie cudne, moja mała juz by o takich marzyła gdyby widziała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są bardzo śliczne i mięciutkie idealne na drobne zeczy. Gabriele Aprigliano

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo śliczne i fajne AniaSzewczyk

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla dzieci portfeliki jak znalazł :) Ten kotek i piesek wywołuje od razu uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń