wtorek, 11 grudnia 2018

Wydawnictwo RM Książka pt.: ”Bogowie i herosi” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Bogowie i herosi”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa RM.







Mitologia kojarzy mi się ze szkołą, lekturą obowiązkową. Jednak ta, którą pamiętam, była zupełnie inna wizualnie, mniej zachęcała. To wydanie jest wspaniałe, aż chce się je czytać, poznać treść.

W książce znajdziemy zbiór wielu mitów. Każdy z nich jest ciekawy, zrozumiały dla młodego czytelnika (co uważam za ogromną zaletę, mi ciężko było mity zrozumieć w czasach szkolnych).

Ilustracje są bardzo ładne. Przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.

Mnie wydanie książki zachwyciło. Polecam każdemu, zarówno dla dziecka, które przerabia mitologię w szkole, jak i dla każdego, kto ma ochotę poczytać mity Greckie.


Zalety:
  • Cudowne wydanie.
  • Śliczne ilustracje.
  • Zbiór wielu mitów.
  • Zrozumiały tekst.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam stronę Wydawnictwa RM oraz na FB.


Książkę pt.: „Bogowie i herosi” znajdziecie TU.

11 komentarzy:

  1. Miałam mity greckie , ale ja lubiłam czytac ksiażki wieć i mity takaże chociaz takie wydanei zacheca do czytania bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz wuecej uwas cuekawych książeczek

    OdpowiedzUsuń
  3. Mity greckie czytałam kilkakrotnie. Lubię tę tematykę.
    Książka jest bardzo fajnie wydana

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa książka warto przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa książka z mitami

    OdpowiedzUsuń
  6. Do tej pory uwielbiam mity,jeszcze trochę i starsza córka będzie samodzielnie czytała takie dłuższe texty,na pewno jej się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ilustracje, przekazanue mitów w ten sposób, to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim wydaniu na pewno jest ciekawa i zainteresuje każdego

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie przedstawione mity.Dziecko dobrze przyswaja wiedzę,dla Amelki idealna pozycja książkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedy to było czasy szkolne,mity przydadzą się każdemu

    OdpowiedzUsuń