poniedziałek, 10 grudnia 2018

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „Mass Effect. Andromeda: Inicjacja” - OPINIA


Zapraszam na opinie o książce pt.: „Mass Effect. Andromeda: Inicjacja”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Insignis.




Porucznik Cora Harper w armii Przymierza otrzymuje przydział do Córek Talein. Wraca na Ziemię wyszkolona, niebezpieczna, z rozwiniętymi talentami biotycznymi, a jednocześnie niemogąca się odnaleźć między ludźmi. Dołącza do Inicjatywy Andromeda i zostaje zastępcą Aleca Rydera. Misja jest ważna i trudna, a także niebezpieczna szczególnie, że ktoś kradnie niebezpieczną technologię. Czy Cora odnajdzie złodzieja? Czy misja się uda? Czy odnajdzie się na Ziemi wśród ludzi?




Książka zdecydowanie nie z mojej bajki i dlatego nie ja ją czytałam. Amelka coraz częściej sięga po książki z tego gatunku i dla niej była rewelacyjna. Pełna akcji, wciągająca i zaskakująca. Przygody Cory pochłonęły ją całkowicie i zdecydowanie książkę poleca.













Zalety:
  • Ciekawa.
  • Wciągająca.


Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Insignis oraz na FB.



11 komentarzy:

  1. Brzmi świetnie , ja takie lubię czytac chociaż mozna powiedziec lubiłam bo ost wogóle brak czasu na ksiażki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście nie lubię takich książek ale mój syn to z chęcią by ja przeczytał

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie książki. Dobrze czasami zapomnieć o szarej codzienności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brak czasu dla mnie na czytanie,ale kiedyś na pewno nadrobię.Zapewne jest wciągająca

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka nie w moim stylu, ale innych może zainteresuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla fanów takich gatunków książka na pewno będzie wciągająca. :) Amelka poleca to dla mnie najlepsza rekomendacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pewnoscia spodoba się kazdemu fanowi tego gatunku książki i dobrze o takiej wiedziec

    OdpowiedzUsuń
  8. tematyka sci-fi mnie dość interesuje bardziej jednak filmy niż książki w tym klimacie lubie

    OdpowiedzUsuń